Peugeot 405 MI16 hvad skal man kigge efter~
Fra : Kim J

Dato : 07-05-05 04:00

Hejsa
Jeg skal måske snart ud og kigge på en Peugeot 405 mi16, men hvad specielt
skal man kigge efter på dem?
Den er fra 88 og har gået 228.000 km.

Mvh

Kim J.

Fra : Rasmus

Dato : 07-05-05 10:15

"Kim J" <kimogberitFJERNDETTE@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Hejsa
> Jeg skal måske snart ud og kigge på en Peugeot 405 mi16, men hvad specielt
> skal man kigge efter på dem?

Check at alle de elektriske ting virke.....
Vær opmærksom på at sådan en helt sikkert knirker fra instrumentbordet

mvh
Rasmus

Fra : Leo Jensen

Dato : 07-05-05 12:41

"Kim J" <kimogberitFJERNDETTE@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Jeg skal måske snart ud og kigge på en Peugeot 405 mi16, men hvad specielt
> skal man kigge efter på dem?
> Den er fra 88 og har gået 228.000 km.

En almindelig 405'er:
Gearkasse og hjulophæng bag holder ikke evigt.
Hængende håndbremse når der er skiver i bag.
Ved ikke om det samme gælder for raketudgaven.

Leo

Fra : Gl

Dato : 07-05-05 15:01

> [...]
> Hejsa
> Jeg skal måske snart ud og kigge på en Peugeot 405 mi16, men hvad specielt

Abs - pumpe virker korrekt !!!
en kedelig og dyr sag.

Fra : H.S.

Dato : 10-05-05 09:56

> [...]
> Hejsa
> Jeg skal måske snart ud og kigge på en Peugeot 405 mi16, men hvad specielt

Forsikringspræmien ?

Fra : Kim J

Dato : 10-05-05 13:41

"H.S." <Henrik@hstradingNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> "Kim J" <kimogberitFJERNDETTE@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> >
> Forsikringspræmien ?

Den er heldighvis den samme for den og for min nuværende
Mazda 323F 1.8 GT 140 hk fra 89

Men jeg tjekker den lige takker for hjælpen

Mvh

Kim J.