Ethanol-hjælp til Saab 9-5
Fra : Frederik C

Dato : 05-05-05 22:07

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 05-05-05 22:19

"Frederik C" <f.caroe@fjernefjernsletsuf.nu> skrev i en meddelelse

http://www.autoexpress.co.uk/previews/56446/saab_95_estate_eth1.html

Interessant!!!, MEN det her behøves vi ikke sætte næsen op efter, med den
velkomst fx. bio-diesel har fået her i landet :((( : "What's more, the
government there has made ethanol 15 per cent cheaper than petrol, decided
the cars using it are exempt from congestion and parking charges, and lopped
20 per cent off the tax paid by business drivers."

Fra : Henrik B.

Dato : 06-05-05 15:06

"Frederik C" <f.caroe@fjernefjernsletsuf.nu> skrev i en meddelelse
> http://www.autoexpress.co.uk/previews/56446/saab_95_estate_eth1.html

Ikke noget nyt. I Sverige kører man i forvejen med 5% Ethanol tilsat
benzinen.

Fra : Frederik C

Dato : 06-05-05 23:15

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> benzinen.

> Saab - Fordi livet er for kort til biler med dårlig sikkerhed!

Såvidt jeg ved, har de da ikke lavet så højtydende biovogne før?

Mvh.

Frederik