Autolakering på Fyn
Fra : Michael Andersen

Dato : 05-05-05 19:57

Jeg tror at jeg selv opgiver at lakere min bil.

Jeg er i med at lave lidt rust:
Lidt på skærmkanterne foran og lidt på bagklappen.
Derefter vil jeg gerne have den lakeret, så den igen bliver pæn.
Er der nogle som kender en autolakerer, som kan gøre dette billigt.
Bilen er en Corolla og er sort!

På forhånd tak

Michael

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 05-05-05 21:07

"Michael Andersen" <michaelSLET@nakel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Derefter vil jeg gerne have den lakeret, så den igen bliver pæn.
> Er der nogle som kender en autolakerer, som kan gøre dette billigt.

Hej Michael.

Kig evt. her :
www.ChipsAway.dk

Bo

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 05-05-05 20:51

> Er der nogle som kender en autolakerer, som kan gøre dette billigt.
> Bilen er en Corolla og er sort!

Finn Bøtcher (Tlf.: 64811859) er dygtig og samvittighedsfuld. Jeg har brugt
ham to gange, og har før henvist til ham.

En ærlig mand - en kanon håndværker - og det siger jeg ikke ofte.

Han er autolakerer i Middelfart, og hans virksomhed har arbejdet for Fehr i
mange år.

/Jan W Nielsen

Fra : John Sahl

Dato : 05-05-05 22:35

Jan W Nielsen wrote:
> Finn Bøtcher (Tlf.: 64811859) er dygtig og samvittighedsfuld. Jeg har
> brugt ham to gange, og har før henvist til ham.

Tak, det nummer gemmer jeg lige!

--
John Sahl, tilbage i Jylland efter flere års eksil på Sjælland
Garage/hobbyværksted søges til leje i eller ved Fredericia