Polo 96 1,4
Fra : phk

Dato : 05-05-05 19:45

Problemet med ovennævnte motor, som har kørt 225kkm - en skramlende raslende
lyd i tomgang. Den er der ikke når den er varm.

--
Per, Esbjerg

Fra : Kim Andersen

Dato : 06-05-05 08:26

> Problemet med ovennævnte motor, som har kørt 225kkm - en skramlende
> raslende lyd i tomgang. Den er der ikke når den er varm.

På min Skoda Fabia 1.4 16V, kom der ved ca. 85.000 km en raslende fra
motoren ved tomgang og op til 2500-3000 omdr. - Men da jeg ikke havde tid
til at besøg værkstedet (det skal man give sig tid til) pga. af flytning i
hus m.m. ventede jeg til flytningen var overstået.

Dagen efter køret jeg op til værkstedet som fortalte mig at jeg var meget
heldig, tandremen var ved at være ødelagt og den rasle man kunne høre var
travlere fra tandremen. Der skete heldigvis ikke noget med motoren eller
bilen.

/Kim

Fra : phk

Dato : 06-05-05 16:04

"Kim Andersen" <_dingdong@dingeling> skrev i en meddelelse

> [...]
> travlere fra tandremen. Der skete heldigvis ikke noget med motoren eller

Tandremmen skulle angiveligt lige være blevet skiftet.

--
Per, Esbjerg

Fra : j.h

Dato : 07-05-05 16:26