Hvad bruges "light" ledningen til?
Fra : ASK

Dato : 05-05-05 11:26

Hej

På min ISO connector til min bilradio sidder en ledning der er markeret
med "Light" og fra min bil (En kia sephia 96) kommer også en ledning men
markeringen "Light" men jeg kan ikke finde ud af hvad den gør. Er der
nogle der kan forklare det?

MVH
Rasmus

Fra : Martin Petersen

Dato : 05-05-05 11:29

ASK - ASK@ASK.dk
4279f4ca$0$13749$ba624c82@nntp03.dk.telia.net
skrev følgende:
> [...]
> markeret med "Light" og fra min bil (En kia sephia 96) kommer også en
> ledning men markeringen "Light" men jeg kan ikke finde ud af hvad den

Hvis radioen kan finde ud af det, blænder den ned for lyset i displayet når
du tænder for lyset på bilen.

--
Martin Petersen

Fra : Henrik B.

Dato : 05-05-05 13:55

"ASK" <ASK@ASK.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med "Light" og fra min bil (En kia sephia 96) kommer også en ledning men
> markeringen "Light" men jeg kan ikke finde ud af hvad den gør. Er der

Når du skruer ned for instrumentbelysningen, vil det samme ske med radioens
lys.

Fra : Ukendt

Dato : 07-05-05 14:28

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.167.201.116)

Fra : Roberto Saldo

Dato : 07-05-05 15:03

Er jeg den eneste her der er ved at være træt af autoatlas?
Forbandede limsniffere!

Mvh
Roberto

Fra : Brian

Dato : 07-05-05 17:51

Nej, det er næsten værre end top-postere

/Brian