Lexusbaglygter til Toyota Corolla ´89
Fra : Michael Andersen

Dato : 04-05-05 20:50

Jeg har set en bil på Fyn som havde Lexusbaglygter, men jeg kan bare ikke
finde en butik som sælger disse. Jeg har fundet et sted på nettet i
Sydafrika, men de sælger ikke endnu til andre lande.
Er der nogle som ved hvor jeg kan købe disse?

På forhånd tak

Michael

Fra : Morten Linder \(2600~

Dato : 05-05-05 06:39

er der ikke noget herimellem? :)

http://search.ebay.de/corolla_Rueckleuchten_W0QQcatrefZC3QQcatrefZC6QQcoactionZcompareQQcoentrypageZsearchQQcopagenumZ1QQfclZ3QQfromZR2QQfsooZ1QQfsopZ1QQga10244Z10425QQsacatZ57322QQsargnZQ2d1QQsaslcZ3QQsbrftogZ1QQsocdpfcatZ57322QQsofocusZbs

Ebay plejer at være et meget godt sted at starte.

/Morten

Fra : Anders

Dato : 06-05-05 10:13

En af mine venner har lige købt lexuslygter til sin rolla fra '89

Han købte dem hos T-Hansen. De er billigere end original-lygterne.

Varenummer 101213878251 hos thansen.dk - 1149,- for et sæt.

- Anders

Fra : Michael Andersen

Dato : 10-05-05 19:59

Problemet er bare, at dem hps Thansen skulle være utrolig dårlige! Ved ikke
om det er sandt!