Mindste nye bil på gulre plader
Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 04-05-05 09:47

Hej

Hvad er den mindste bil man kan få på gule plader i dagens Danmark ?

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-05 10:23

> Hej
>
> Hvad er den mindste bil man kan få på gule plader i dagens Danmark ?

mit gæt er en Golf II eller en Polo HIT...

Mvh
Morten

Fra : JS

Dato : 04-05-05 10:39

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse

> mit gæt er en Golf II eller en Polo HIT...

Men nye er de næppe

Fra : Karsten Andersen

Dato : 04-05-05 11:22

Wed, 4 May 2005 10:46:45 +0200, skrev Langgaard Bærbar, på 10 linier,
i <42788bf6$1@news.dansketelecom.com>, :

>Hej
>
>Hvad er den mindste bil man kan få på gule plader i dagens Danmark ?

Ja den skal jo have en totalvægt på over 2000 kg så helt lille bliver
den jo aldrig.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 04-05-05 11:32

"Karsten Andersen" <karsten@jyde.dk> skrev i en meddelelse

> Ja den skal jo have en totalvægt på over 2000 kg så helt lille bliver
> den jo aldrig.

Hej

Er det kravet for at en bil kan leveres på gule plader, at bilens totalvægt
er over 2000 kg ?

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : Henrik B.

Dato : 04-05-05 11:50

"Langgaard Bærbar" <langgaard@klarupnet.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Er det kravet for at en bil kan leveres på gule plader, at bilens
> totalvægt er over 2000 kg ?

Nej, men det hænger ikke sammen økonomisk, hvis den vejer under 2000 kg -
p.g.a. afgifter.
Du kan bl.a. få Toyota Yaris på gule plader, men igen - det kan ikke betale
sig.

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 04-05-05 12:02

> Nej, men det hænger ikke sammen økonomisk, hvis den vejer under 2000 kg -
> p.g.a. afgifter.
> Du kan bl.a. få Toyota Yaris på gule plader, men igen - det kan ikke
> betale sig.

Hej.

Tak for svaret.

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 04-05-05 22:23

> [...]
> p.g.a. afgifter.
> Du kan bl.a. få Toyota Yaris på gule plader, men igen - det kan ikke

Det er da forhandler/producent der sørger for at det ikke kan betale sig. 90
procent af mange penge er da også en pæn rabat.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : .J.S...

Dato : 04-05-05 17:35

> Hej
>
> Hvad er den mindste bil man kan få på gule plader i dagens Danmark ?

hyundai matrix er et bud ?

mvh/JS

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 04-05-05 20:51

Fiat Punto?

Fra : JS

Dato : 04-05-05 23:51

"Emil Jensen [2100]" <lime@jensen73.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Kan man stadig få den på gule plader?

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 05-05-05 10:53

Emil Jensen [2100] skrev:

> Fiat Punto?

Hvilke modeller sælger de idag på gule plader?
Jeg vidste ikke at den kunne fås.....

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://soren.fischer.as