"Gode brugte dæk"
Fra : - STAN - \(5900\)

Dato : 04-05-05 07:24

Jeg havde på et tidspunkt nummeret på én, som solgte gode brugte dæk, med
mere end 50 % mønster tilbage..............

Et sted på Fyn........

4 stk. for 350 kr........

Lyder billigt...

Desværre er nummeret blevet væk...........

Der skulle vel ikke være nogen som skulle have set denne annonce og gemt
nummeret ????????

Mvh.: Stefan..........

Fra : Simone

Dato : 04-05-05 08:59

"- STAN - (5900)" <stefantoendering@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Desværre er nummeret blevet væk...........
>
> Der skulle vel ikke være nogen som skulle have set denne annonce og gemt

Kunne det måske være ophuggeren i Marslev?
Jeg har før købt gode brugte dæk hos ham. Har dog ikke lige hans nummer.

/Simone

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 04-05-05 10:06

"- STAN - (5900)" <stefantoendering@tdcadsl.dk> wrote in message
> Jeg havde på et tidspunkt nummeret på én, som solgte gode brugte dæk, med
> mere end 50 % mønster tilbage..............
>
> Et sted på Fyn........
>
> 4 stk. for 350 kr........
>
> Lyder billigt...

Betaler du så normal pris for at få dem sat på ?
Løber det ikke næsten op i det samme når man skal køre ud at hente dem,
betale dem, få dem sat på, og detskal gøre 2 måske 3 gange for det som man
kun skal gøre en gang med nye dæk ?

Desuden, det er dækkene som stopper bilen ? (med mindre det bliver en mur
eller en anden bil)
Jeg vil ikke købe tilfældige brugte dæk, men hver sin lyst.

--
mvh / regards

Christian

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-05 10:46

| Desuden, det er dækkene som stopper bilen ? (med mindre det bliver en mur
| eller en anden bil)
| Jeg vil ikke købe tilfældige brugte dæk, men hver sin lyst.

Med en ukendt historie, tilfældig alder, slidt ned til det ½ mønster?. NEJ
TAK, heller ikke til mig. Det kan god være det er lovligt , men det er
hverken særlig godt eller smart. Så hellere 4 Viborg, der får man lidt mere
mønster.

Fra : Klaus A

Dato : 04-05-05 15:56

"Jørgen M. Rasmussen" <garbage.adr#nulspam.ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> TAK, heller ikke til mig. Det kan god være det er lovligt , men det er
> hverken særlig godt eller smart. Så hellere 4 Viborg, der får man lidt

Helt ærligt - skal man så kassere sine egne dæk når de er slidt +50%. Man
ved jo ikke altid hvad konen (eller andre har bedrevet med bilen).
Hvis dækkene er hele (ikke bulet eller slidt skæve mv) og uden skader, er
det vel ikke mere usikkert end egne dæk.
Jeg har lige købt brugt bil - skal jeg så skifte dæk på den også? Der kender
jeg jo ikke "historien".

Klaus

(tidligere på sæsonen med 4 stk. brugte +70% mønster, 1½år Michelin Alpine
A2 195/65-15 på stålfælge for i alt 800.-)

Fra : Henrik

Dato : 04-05-05 20:14

"Klaus A" <dknews@FJERNESautzen.com> wrote in message

> [...]
> det vel ikke mere usikkert end egne dæk.
> Jeg har lige købt brugt bil - skal jeg så skifte dæk på den også? Der

good point

Henrik

Fra : - STAN - \(5900\)

Dato : 04-05-05 21:38

Præcist.............

Men kunne stasig godt bruge et TLF.-nummer...........hvis der var nogen som
skulle kende stedet.....

Fra : - STAN - \(5900\)

Dato : 06-05-05 10:49

Fandt nummeret............TAK............

Fra : Mette og René

Dato : 15-05-05 18:07

hvad mon det så er

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 04-05-05 21:48

"Klaus A" <dknews@FJERNESautzen.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har lige købt brugt bil - skal jeg så skifte dæk på den også? Der
> kender
> jeg jo ikke "historien".

hvis der er <½ mønster på dem, vil jeg gøre det= <4~5mm. . Så nærig kan det
heller ikke svare sig at være, det er liv det handler om. Vejgrebet er
minimalt i vådt føre, når dæk er slidt ned til lovens MIN., 1,6 mm., så det
er tilladt at skifte før ;). Og du ved jo ikke hvor mange kantstene de har
bidt i, så ude på motorvejen måske BUM..... .

Fra : Aksel

Dato : 04-05-05 20:40

> [...]
> Jeg havde på et tidspunkt nummeret på én, som solgte gode brugte dæk, med
> mere end 50 % mønster tilbage..............

Husk lige at kontrollere produktionsmåned hvis du køber brugte dæk, der er
et felt med 4 tal, måned og år, f.eks. 0401 er fra april 2001.

Hilsen Aksel