syns indkaldelse blevet væk ....
Fra : Janner

Dato : 03-05-05 19:08

Hey,

Min sviger far har fået hans syn indkaldelse sporløst væk .... hvor dan og
hvor ledes får man en ny og sårn ??

Hygge

Jan

Fra : jens j

Dato : 03-05-05 19:29

bare find den på www.bilsyn.dk

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 03-05-05 19:54

"Janner" <askmejust@nospamnejtak.ja> skrev i en meddelelse
> Hey,
>
> Min sviger far har fået hans syn indkaldelse sporløst væk .... hvor dan og
> hvor ledes får man en ny og sårn ??

Synsindkaldelsen i sig selv har ingen betydning, men - hvis han har bestilt
og fået en tid til syn og den står på indkaldelsen, har han jo et problem.

Nu er det jo ikke den store katastrofe at han ikke kommer, da der jo ikke
bliver opkrævet gebyr for udeblivelse efter d.1. januar.

Sig til ham at han blot kan bestille tid til synet på en vilkårlig synshal,
som han måtte ønske.

På færdeselstyrelsens hjemmeside www.fstyr.dk Forsiden nederst til højre
<FIND SYNSVIRKSOHED> der kan du/han finde en oversigt over godkendte
synsvirksomheder i Danmark, der er frit valg.

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Brian Sørup

Dato : 03-05-05 19:16

"Janner" <askmejust@nospamnejtak.ja> skrev i en meddelelse
> Hey,
>
> Min sviger far har fået hans syn indkaldelse sporløst væk .... hvor dan og
> hvor ledes får man en ny og sårn ??

Prøv at gå ind på www.bilsyn.dk og indtast hans reg. nummer - derefter
skulle det gerne fremgå at der er reserveret en tid, ellers er det bare at
bestille en.
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia Aut. St Car