Boks tuning af Passat 1,9 TDI
Fra : JorgenJ

Dato : 03-05-05 17:36

Er der nogen, der har erfaring med ovennævnte? Er der noget man skal passe
på?
Mvh Jørgen J

Fra : John Sahl

Dato : 03-05-05 16:59

JorgenJ wrote:
> Er der nogen, der har erfaring med ovennævnte? Er der noget man skal
> passe på?

Må jeg være så fri at foreslå et lille hurtigt opslag på
http://groups.google.dk ?

--
John Sahl, tilbage i Jylland efter flere års eksil på Sjælland
Garage/hobbyværksted søges til leje i eller ved Fredericia

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 03-05-05 17:19

> Er der nogen, der har erfaring med ovennævnte? Er der noget man skal passe
> på?

Næ - kun din garanti hvis bilen er ny - det spiller bare, og bilerne holder
uden problemer til det i mange hundrede tusinder kilometer.

Læs mere her: www.bokstuning.dk.

Ejeren, Thomas Landberg, skriver engang i mellem i gruppen her.

/Jan W Nielsen

Fra : Brizz

Dato : 03-05-05 19:04

> Læs mere her: www.bokstuning.dk.
>
> Ejeren, Thomas Landberg, skriver engang i mellem i gruppen her.

Tror sq jeg hopper på sådan en boks...for det lyder næsten for godt med at
man komme retur med den inden for 14 dage hvis man ikke er tilfreds.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Janner

Dato : 03-05-05 19:09

> Tror sq jeg hopper på sådan en boks...for det lyder næsten for godt med at
> man komme retur med den inden for 14 dage hvis man ikke er tilfreds.

Det er for godt ... har en octavia 1,9 TDI 90 HK der med boks yder ca 125 hk
og går ca 18-20 literen ... Så varme anbefalinger herfra

/Jan

Fra : Brizz

Dato : 03-05-05 20:38

> Det er for godt ... har en octavia 1,9 TDI 90 HK der med boks yder ca 125
> hk og går ca 18-20 literen ... Så varme anbefalinger herfra

Hvad gik den inden du fik boks på?

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Janner

Dato : 04-05-05 08:47

> Hvad gik den inden du fik boks på?
>
> Mvh Brian

Har kørt lidt uden boks og det er en helt anden fornemmelse, bilen virker
sløv og uoplagt uden boks, den er langt mere harmonisk med boksen på og er
absolut grund for en bedre brændstofs økonomi ... Ja det kræver jo at man
ikke får et mere aggrasivt kørsels mønster og man er rolig på gas foden....

Men alt i alt så prøv det endeligt ... Der jo fuld tilfredshed eller håret
tilbage ved bokstuning.dk

På min gamle bil en Pug 307 HDI fik jeg også boks på, dette var en knap så
fortryllende oplevelse ... OK den havde mærkbart lidt ekstra krafter og en
anelse bedre økonomi ... Dette skyldes så vidt jeg ved at indsprøjtnings
systemet var siemens, man skulle få langt bedre resultater når bilen
(hvilket de fleste er) er udstyret med et Bosch system. Overvejede dog
aldrig tilbagelevere min boks, mig og den blev hurtigt gode venner.

Hygge

Jan

Fra : Brizz

Dato : 04-05-05 09:26

> [...]
> absolut grund for en bedre brændstofs økonomi ... Ja det kræver jo at man
> ikke får et mere aggrasivt kørsels mønster og man er rolig på gas

Tror du ikke også du har den følelse at den er sløv og uoplagt fordi du er
vant til at køre med boksen?

> Men alt i alt så prøv det endeligt ... Der jo fuld tilfredshed eller håret
> tilbage ved bokstuning.dk

Ja det siger jo en del om firmaet at de vil give den service. Kanon!

Der går lige et års tid inden jeg køber da jeg lige skal have overstået en
udlandsrejse først men så ryger den sq også i!!

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Janner

Dato : 04-05-05 10:35

> Tror du ikke også du har den følelse at den er sløv og uoplagt fordi du er
> vant til at køre med boksen?

Jow ville nødigt undvære den, en af vores bekendte har en Octavia magen til
vores og han prøvede lige låne boksen et par dage .... Så var han solgt, men
ak han må ikke for hjemme værnet så vil hun have klatre stativ til underne
og der er meget i vejen he he , men mon ikke han pludseligt får en boks
fedtet i alligevel.

Hygge
Jan

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-05-05 19:14

Brizz skriver:

> Tror sq jeg hopper på sådan en boks...for det lyder næsten for godt med at
> man komme retur med den inden for 14 dage hvis man ikke er tilfreds.

Har en kollega der er gået på sådan en, han fandt den brugt for 1700.
Hans 130HKs passat går nu lidt sjovere.....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Brizz

Dato : 03-05-05 20:39

> Hans 130HKs passat går nu lidt sjovere.....

Det er sådan en jeg har...men mistænker min luftmassemåler lidt for ikke at
virke optimalt.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-05-05 21:26

Brizz skriver:

> Det er sådan en jeg har...men mistænker min luftmassemåler lidt for ikke at
> virke optimalt.

Flå den ud og rens den...

Fra : Brizz

Dato : 04-05-05 09:24

> Flå den ud og rens den...

Kører rundt hele tiden i øjeblikket så jeg har ikke tid til det...

Men har nuppet det link fra en tidligere tråd hvor der står hvordan man skal
gøre så jeg kan få det gjort. Og når det så er gjort kan jeg så finde ud af
om den trænger til en boks.dk

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : JS

Dato : 04-05-05 10:41

"Brizz" <rendmig@iroven.dk> skrev i en meddelelse

> Kører rundt hele tiden i øjeblikket så jeg har ikke tid til det...
>
> Men har nuppet det link fra en tidligere tråd hvor der står hvordan man
> skal gøre så jeg kan få det gjort.

Har du det link?

Fra : Brian

Dato : 04-05-05 11:15

Hejsa!

JS skrev:

> Har du det link?

http://www.dkfritidbil.dk/fotostorier/rens_maf/rensmaf.htm

/Brian

Fra : Brizz

Dato : 05-05-05 12:07

> Har du det link?

http://www.vagcars.dk/techinfo/maf/

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 07-05-05 20:59

Hos http://www.sancodk.dk/ kan man også købe en boks - men væsentligt
billigere end hos www.bokstuning.dk
Nogen der har erfaring med dem fra Sanco? Ofte hænger pris og kvalitet
sammen, men er det også tilfældet her?
Der er 695 kr. i forskel på dem, og tilsyneladende giver den fra Sanco lidt
flere heste og nm.

Kurt

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-05 20:36

"JorgenJ" <jorgenj@dontthinksotdcadsl.dk> wrote in message
> Er der nogen, der har erfaring med ovennævnte? Er der noget man skal passe
> på?
> Mvh Jørgen J

En af vennerne fra "striben" har en Toledo TDI en 110 hestes, den kan med en
boks fra Bokstuning.dk. Han kan følge en BMW E30 323I, så den har helt
sikkert virket.

Tobias