stenslag
Fra : Carsten Nielsen

Dato : 02-05-05 19:24

Hej!
Er der nogen der kender et godt sted på sjælland hvor man billigt kan få
repareret et stenslag i forruden ? Hvad er prisen sådan omtrent ?
Venlig hilsen Carsten

Fra : Thomas

Dato : 02-05-05 20:09

> Er der nogen der kender et godt sted på sjælland hvor man billigt kan
> få repareret et stenslag i forruden ? Hvad er prisen sådan omtrent ?

http://www.mobilglas.dk/ - pris 575 kr. inkl. moms.

De kommer ud til dig - kontroller om dit forsikringsselskab dækker skaden.

--
Thomas Krath

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 02-05-05 20:35

"Carsten Nielsen" <cvb@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
> Er der nogen der kender et godt sted på sjælland hvor man billigt kan få
> repareret et stenslag i forruden ? Hvad er prisen sådan omtrent ?
> Venlig hilsen Carsten

Mobilglas, Dansk Bilglas, Carglass, ChipsAway m. fl.

Prisen er typisk fra 350,- hvis du selv kører til reparatør og 575,- hvis de
kommer til dig.

--
Bo Rasmussen
www.ChipsAway-Roskilde.dk

Fra : Anders Ravn

Dato : 02-05-05 21:56

> [...]
> Er der nogen der kender et godt sted på sjælland hvor man billigt kan få
> repareret et stenslag i forruden ? Hvad er prisen sådan omtrent ?

ChipsAway tager 240 kr incl moms pr stenslag.

Mvh,

Anders

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 02-05-05 23:11

> ChipsAway tager 240 kr incl moms pr stenslag.

Dette er ikke den almindelige pris for udbedring af stenslag af ChipsAway,
men gælder mig bekendt kun
ChipsAway Hvidovre : www.ChipsAway.as

--
Bo Rasmussen
www.ChipsAway-Roskilde.dk

Fra : Anders

Dato : 03-05-05 16:16

"Bo Rasmussen" <Bo@FJERNDETTEChipsAway-Roskilde.dk> skrev i en meddelelse

> Dette er ikke den almindelige pris for udbedring af stenslag af
> [...]

Eftersom du selv bruger konceptet, har du jo nok styr på det du siger :)
Jeg
var bare inde at kigge på en chips-away-side, hvor der stod den pris. Så
jeg
regnede med at det var det samme. Men jeg synes nu også at de sider er lidt
forvirrende... Nogle har bare konceptet, men har så købt deres eget domæne
med en side der ligner den originale chipsaway-side...

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 03-05-05 22:52

> Eftersom du selv bruger konceptet, har du jo nok styr på det du siger :)
Jow da

> Jeg var bare inde at kigge på en chips-away-side, hvor der stod den pris.
> Så jeg regnede med at det var det samme.

De fleste af os tager 350,- som næsten alle andre.

>Men jeg synes nu også at de sider er lidt
>forvirrende... Nogle har bare konceptet, men har så købt deres eget domæne
> med en side der ligner den originale chipsaway-side...

Nu kan man ikke sige, at der er noget der hedder 'den originale'.

3 ChipsAway operatører i danmark har eget domæne :
ChipsAway scandinavia (hovedkontor for danmark & tyskland),
ChipsAway Hvidovre & undertegnede.
Det er en del af den enkelte operatørs markedsføring, og det er op til den
enkelte
hvorledes designet (indenfor nogle få retningslinier) skal være.
Måske er det forvirrende, måske ikke - det er dog første gang jeg har hørt
at det er forvirrende.

Bo

Fra : Anders Ravn

Dato : 03-05-05 16:13