Japanske biler
Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 02-05-05 14:59

Lidt for folk med speciel smag:

http://tanetane92.web.infoseek.co.jp/20050116tas2.html

Men de der slanger som kommer ud af lygterne på nogle af bilerne og er
tilsluttet en køler - er det olie-køler eller tubor-intercooler ?

De laaange udstødningsningsrør - det er vel bare gejl eller har det
nogen "effekt" ud over det optiske ?

Jørn

Fra : Lars B

Dato : 02-05-05 15:11

"Jørn Hundebøll" <spamnews2@dblue.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tilsluttet en køler - er det olie-køler eller tubor-intercooler ?
>
> De laaange udstødningsningsrør - det er vel bare gejl eller har det nogen

Som adressen indikerer er det japanere.. de er jo kendt for at være .. ..
specielle .. .. Har aldrig helt forstået den der trend hvor man styler sin
bil med inspiration fra sin yndlingstegneserie..

Men for at svare på dit spørgsmål så tror jeg det hele er for udseendets
skyld.. har forøvrigt svært ved at vurdere hvor meget af det der har fået en
tur igennem Photoshop..?

Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 02-05-05 15:45

> Men for at svare på dit spørgsmål så tror jeg det hele er for udseendets
> skyld.. har forøvrigt svært ved at vurdere hvor meget af det der har fået en
> tur igennem Photoshop..?

Tror du godt nok at slangerne og køleren er for syns skyld ? Det pynter
da ikke lige frem (selvom jeg også mener meget af det andet ikke pynter).

Jørn

Fra : Lasse Hoelgaard

Dato : 02-05-05 15:52

De biler der er med en meget lang forende (ved jeg ikke hvad jeg skal kalde
det), vil de nogensinde kunne synes i DK?

Fra : Lars B

Dato : 02-05-05 15:55

"Lasse Hoelgaard" <snoop@fedt.dk> skrev i en meddelelse
> De biler der er med en meget lang forende (ved jeg ikke hvad jeg skal
> kalde det), vil de nogensinde kunne synes i DK?

Jeg tror i al fald din lokale synsmand ville få et hjertestop

Fra : Roberto Saldo

Dato : 03-05-05 07:47

Lars B wrote:
> "Lasse Hoelgaard" <snoop@fedt.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror i al fald din lokale synsmand ville få et hjertestop

Så er det da godt for noget!

Mvh
Roberto (slem)