Airbaglampe nulstilles? (VW)
Fra : Steen F.

Dato : 02-05-05 13:56

Efter at jeg har rodet med et par sikringer i min Golf IV, er airbaglampen
begyndt at lyse.
Kan man nulstille systemet ved at holde knappen på fjernbetjeningen nede i 3
sekunder imens man har tænding på? (eller andre hokus-pokus tricks?)

PS: Jeg har ikke rørt ved sikringerne til airbagen.

MVH Steen

Fra : Ukendt

Dato : 02-05-05 14:16

"Steen F." <steen.kolding@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

| Efter at jeg har rodet med et par sikringer i min Golf IV, er airbaglampen
| begyndt at lyse.

Lad mig gætte: Du har haft en,nogle ude mens der var tænding på dyret ;).

| Kan man nulstille systemet ved at holde knappen på fjernbetjeningen nede i
3
| sekunder imens man har tænding på? (eller andre hokus-pokus tricks?)

Airbag-kredsløbet kan kun resættes hos VAG, evt. af en som har VAGcom på
computeren.

Fra : Steen F.

Dato : 02-05-05 14:11

Jørgen M. Rasmussen wrote:
> Lad mig gætte: Du har haft en,nogle ude mens der var tænding på dyret
> ;).

Helt rigtig gættet. Nåh derfor.. hmmm.... hehe

> Airbag-kredsløbet kan kun resættes hos VAG, evt. af en som har VAGcom
> på computeren.

Okay, jeg skal jo ned og have skiftet en temp.føler, så kan de resette ved
samme lejlighed.
Virker airbagen egentlig når lampen lyser?

MVH Steen

Fra : Ukendt

Dato : 02-05-05 14:32

"Steen F." <steen.kolding@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

| Virker airbagen egentlig når lampen lyser?

Ja, den viser bare der har været pillet :), at der har været "rod i
systemerne". Og da det er et sikkerheds-kredsløb, er meningen at en mekker
nu skal fluekn..... din bil, for at se om der er noget de kan tjene penge på
:))). Nej, man vil bare ikke have at kunderne selv resætter, hvis der ER en
fejl.

Fra : Kim

Dato : 04-05-05 00:29

"Jørgen M. Rasmussen" <garbage.adr#nulspam.ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> på
> :))). Nej, man vil bare ikke have at kunderne selv resætter, hvis der ER

Jo.... Det er en væsentlig årsag til, at jeg skippede VW. Jeg følte
mig VIRKELIG tørret hver gang bilen havde været på et
autoriseret "Ama'rkansk" værksted. (Der er ikke så mange store
VW værksteder på Amager )

Mvh, Kim