Behandling af skramme
Fra : Søren R

Dato : 02-05-05 09:33

Hej

Jeg har desværre fået en skramme på den nederste kant af døren. Der er
slået 4cm*0,4 cm lak af ca, og den er så bare flot metalfarvet
dernede.

Hvad gør jeg for at undgå rust på dette sted nu. Jeg har ikke lige
lyst til at få lakeret hele døren om, eller begynde at pletmale. Det
kommer sikkert også til at se tåbeligt ud.

Har i nogle gode ideer til hvad jeg bør gøre, for at beskytte mod
rust?
--
Søren R
¤ Træt af reklamer? http://www.hadereklamer.dk ¤

Fra : Ukendt

Dato : 02-05-05 10:49

"Søren R" <Kongen19delete-this@hotmail.com> skrev i en meddelelse

, eller begynde at pletmale. Det
| kommer sikkert også til at se tåbeligt ud.

Du kan prøve hvad Chipsaway kan udrette, ellers er der kun at smøre noget
Dinitrol el. lign. på, og det vil nok se mere tåbeligt ud ;).

Fra : Søren R

Dato : 02-05-05 11:50

On Mon, 2 May 2005 11:48:36 +0200, "Jørgen M. Rasmussen"
<garbage.adr#nulspam.ofir.dk> wrote:

> [...]
>|
>Du kan prøve hvad Chipsaway kan udrette, ellers er der kun at smøre noget
>Dinitrol el. lign. på, og det vil nok se mere tåbeligt ud ;).

Jeg overvejede også Chipsaway, er der nogen der har nogen som helst
ide om prisniveauet?

Er det ca. 1200 i timen, eller 300 i timen...hvilket niveau snakker
man? Og ja, jeg ved godt at jeg kan kontakte dem, men måske var der
allerede nogle erfaringer i gruppen.

Fra : Ukendt

Dato : 02-05-05 12:04

"Søren R" <Kongen19delete-this@hotmail.com> skrev i en meddelelse

| Jeg overvejede også Chipsaway, er der nogen der har nogen som helst
| ide om prisniveauet?

Svjv. betaler man fast pris pr opgave, ca 1200,-.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-05-05 11:57

"Søren R" skriver:

> Jeg overvejede også Chipsaway, er der nogen der har nogen som helst
> ide om prisniveauet?

1250 kr for den første bule svjh.....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Mikael L

Dato : 02-05-05 11:59

> [...]
>
> Er det ca. 1200 i timen, eller 300 i timen...hvilket niveau snakker
> man? Og ja, jeg ved godt at jeg kan kontakte dem, men måske var der

Jeg har selv og nogle kollegaer brugt ham her www.paintless.dk Jeg bliver
lige imponeret over ham hver gang. Jeg har set ham rette buler ud som jeg
bestemt ikke troede kunne lade sig gøre uden at skulle male. Prsien plejer
at være mellem 500 og 1000kr. gav selv 850kr for opretning af 3 buler i en
moterhjælm efter noget sne der faldt ned fra et højt tag.
Jeg kan kun på det varmeste anbefale ham. Han har endnu ikke skuffet.

Mikael

Fra : Søren R

Dato : 02-05-05 13:39

On Mon, 2 May 2005 12:58:37 +0200, "Mikael L"
<m_larsenSKAL@IKKEMEDsol.dk> wrote:

> [...]
>moterhjælm efter noget sne der faldt ned fra et højt tag.
>Jeg kan kun på det varmeste anbefale ham. Han har endnu ikke skuffet.

Bor i Aalborg, så det bliver en dyr tur til Espergærde

Desuden er malingen slået helt af, hvilket jeg ud fra hans materiale
kan se gerne skal være der.

Fra : Mikael L

Dato : 03-05-05 10:20

> Bor i Aalborg, så det bliver en dyr tur til Espergærde

Det har du nok ret i

> Desuden er malingen slået helt af, hvilket jeg ud fra hans materiale
> kan se gerne skal være der.

Ja han retter kun buler ud uden at der skal males.

Mikael

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 02-05-05 17:51

> [...]
>
> Er det ca. 1200 i timen, eller 300 i timen...hvilket niveau snakker
> man? Og ja, jeg ved godt at jeg kan kontakte dem, men måske var der

Først et citat fra modtaget mail :

"Når vi ikke umiddelbart har en prisliste på hjemmesiden, så er det for ikke
at skabe nogle forkerte forventninger, idet skader kan være meget
forskellige. Det betyder, at vi aldrig giver en pris til en kunde uden først
at have set skaden. Vi kan i nogle tilfælde også give en pris ud fra et
digitalt foto, som vi modtager på mail.

Når vi har set skaden giver vi til gengæld altid en fast pris, og så kan
kunden tage stilling til om det er interessant at få det lavet eller ikke. "

Dernæst :

Kontakt evt. ChipsAway for et uforpligtende tilbud :

http://www.chipsaway.dk/hovedgrp.asp?side=6&unr=146&sprog=1

eller gerne pr. mail med vedhæftet foto :

info@chipsaway.dk

--
Bo Rasmussen
www.ChipsAway-Roskilde.dk