Hattehylde på rulle
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 02-05-05 05:34

Hej

I Brava'en er det efterhånden sjældent at vi bruger hattehylden, da vi
stille og roligt er rendt ind i pladsproblemer. Det ser jo ikke så
voldsomt lækkert ud uden hylden, så jeg tænke på, om man kunne montere
sådan en hattehylde på rulle istedet. Findes der noget universelt, og
duer det overhovedet.. ?

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-05-05 06:39

Bo Kamp Dudek skriver:

> [...]
> voldsomt lækkert ud uden hylden, så jeg tænke på, om man kunne montere
> sådan en hattehylde på rulle istedet. Findes der noget universelt, og

Et rullegardin som findes i mange forskellige stationcas kan vel
bruges ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe