Gamle dage.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 01-05-05 21:56

Uhauha.

Har lige været på Malta, og hvad må ens øje skue?

En Bedford af selv samme model som man tog kørekort i.

Se binaer.motor

Kommentarer om anslået alder kan I holde for Jer selv.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Peter C:\\

Dato : 02-05-05 09:06

> En Bedford af selv samme model som man tog kørekort i.
>
>Kommentarer om anslået alder kan I holde for Jer selv.

Min onkel var kørelærer i Slagelse, og havde (svjh.) sådan en.

(følgende sætning er henvendt til mig selv)
..... så jeg har en ide om hvorlænge siden det er

--
MVH Peter C:\
´96 Corolla eller ´69 Firebird .... afhængig af vejret !

Fra : Jens 4684

Dato : 02-05-05 10:12

> [...]
>
> En Bedford af selv samme model som man tog kørekort i.
>
> Se binaer.motor
>
> Kommentarer om anslået alder kan I holde for Jer selv.

Og stadigvæk ingen kommentar om alderen!! (tak)

Ja og sådan en var ikke til at bakke med, spejlene ryster en del.
men det gik jo godt for det meste

--
Jens 4684
Direkte fjern dyret i min retur adresse