Billigt værksted eller lift leje ?!?
Fra : Juel

Dato : 01-05-05 17:21

Hejsa Alle

Min E30 325iA er begyndt at bløde fra AutomatGearkassen, det ser 95% ud som
om at det er simmerringen ind til gearkasse fra converterens rum..

Er der nogle der kender et værksted der kan lave den slags BILLIGT !

Eller et sted hvor man kan låne en lift en dags tid ??

Tror i man kan kaste bilen op på nogle bukke, og hive gearkassen ned eller
er den for tung til det.. er ikke meget for at gi 2K i arbejdsløn hvis jeg
kan lave det selv...

Skal lige siges at jeg har prøvet lidt af hvert lige fra skifte motor i en
Golf II til samle motorcykler fra bunden af, så mine hænder kan godt

Men kan det lade sig gøre med bilen på bukke ? har hørt at sådan en
tomatgearkasse er MØG tung..

Nogle råd ??

Mvh
Morten
Næstved

Fra : Juel

Dato : 01-05-05 19:14

Fik lige en ide, mon ikke det kan lade sig gøre med en Auto Trailer ??

Så kommer bilen op, plus man kan komme op til gearkassen.. !!

Må lige ud og lure på trailere imorgen...

Mvh
Morten

Fra : N/A

Dato : 03-05-05 01:08

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 03-05-05 01:08

Thomas wrote:

> Der ligger et gør det selv værksted i Sydhavnen Kbh. Kender ikke lige
> forholdene derude, men tror det er billigt og du kan selvflg. leje lifte.

70-80 kr./time for en bås med hydraulisk lift. De har både den slags man
kører op på, og den slags med arme, der løfter bilen på de fire
donkraft-punkter. Det er vel den sidste slags der skal bruges, hvis man
skal til gearkassen.

Mvh.