Import af bil fra tyskland..Hvordan ?
Fra : Joerlund

Dato : 01-05-05 12:59

Påtænker at hente en brugt bil i tyskland.

Men hvordan med transport til grænsen... Hvis der nu ikke er nr. plader på ?
Den tænkte bil står hos en forhandler.... Har de måske et sæt prøveplader
man kan låne ?
Og danske prøve-nr. plader må man vist først sætte på, når man er kørt over
grænsen !

Ellers har jeg vist check på resten !! Men kom gerne med et par fiduser...

--
Denne mail er checket med
Norton Antivirus 2004.

Med venlig hilsen
Lasse Tolderlund Jørgensen
joerlund-@mail.dk

Fjern - i Email adresse. !

Fra : Fly Christensen

Dato : 01-05-05 13:07

On Sun, 1 May 2005 13:59:02 +0200, "Joerlund" <joerlund@mail.dk> wrote:

> [...]
>grænsen !
>
>Ellers har jeg vist check på resten !! Men kom gerne med et par fiduser...

http://www.tkrath.dk/bilimport/

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Joerlund

Dato : 01-05-05 17:11

Flot side......

Dejligt nogen gider gøre sig ulejligheden med sådanne ting !!

Tak for det...

Fra : Thomas

Dato : 01-05-05 17:13

> Flot side......
>
> Dejligt nogen gider gøre sig ulejligheden med sådanne ting !!
>
> Tak for det...

No problemos - det er derfor siden er lavet. Har man prøvet det, er det ret
hurtig at skrive ned... :)

--
Thomas Krath

Fra : Mogens

Dato : 01-05-05 17:37

On Sun, 1 May 2005 18:12:40 +0200, "Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com>
wrote:

>Har man prøvet det, er det ret hurtig at...

Det samme vedr. dét at importere, hvis altså man kan sproget :)
Jeg har jo netop købt en tysk '01 BMW 525i med absolut
VOLL-ausstattung...