Naboens kone er sur. :o)
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 30-04-05 16:10

Står lige og får en sludder med naboen om en bil han har købt. Den ser
mildest talt noget brugt ud.

Jeg står og bilder mig ind, at den måske er indkøbt som familiens
anden bil, og spørger derfor om naboens hustru har kørekort.

Naboen kigger lidt på mig, og svarer så:

Næh, bilen så s'gu sådan ud da jeg købte den. *LOL*

Det hørte fruen, og naboen har søgt midlertidigt asyl inde hos os.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Kim Jensen

Dato : 30-04-05 16:37

Ja sandheden er ilde hørt

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 30-04-05 18:51

> Næh, bilen så s'gu sådan ud da jeg købte den. *LOL*
>
> Det hørte fruen, og naboen har søgt midlertidigt asyl inde hos os.

Bare vent, det ender nok med at han søger om opholdstilladelse
Hvad vil du så stille op?

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : ena

Dato : 30-04-05 19:15

> Jeg står og bilder mig ind, at den måske er indkøbt som familiens
> anden bil, og spørger derfor om naboens hustru har kørekort.

Det kunne du da straks have set - sad rattet i Højre side?

Fra : Thomas G

Dato : 30-04-05 22:39

ROLUF

Fra : Eg Egemarke

Dato : 02-05-05 07:03

Hehe, den skulle du næsten tage og dele med news:dk.snak.vittigheder Den
bragte ihvertfald smil frem her i Malmö

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk