Hjælp chevy nova
Fra : Henrik G Nielsen

Dato : 30-04-05 10:35

Hej allesammen
Min makker er ved at sætte en chevy nova fra 1969 i stand .
Er der nogen herinde der ved hvor man kan købe pladedele etc til sådan en
dame ?

Mvh
Henrik

Fra : Mogens

Dato : 30-04-05 12:08

On Sat, 30 Apr 2005 11:34:51 +0200, "Henrik G Nielsen"
<hlt2FJERN@huskes.dk> wrote:

>Min makker er ved at sætte en chevy nova fra 1969 i stand .
>Er der nogen herinde der ved hvor man kan købe pladedele
>etc til sådan en dame ?

I bør nok kende denne side i så fald...
www.smallblock.dk

Fra : Brian Sørup

Dato : 30-04-05 16:51

"Henrik G Nielsen" <hlt2FJERN@huskes.dk> skrev i en meddelelse
> Hej allesammen
> Min makker er ved at sætte en chevy nova fra 1969 i stand .
> Er der nogen herinde der ved hvor man kan købe pladedele etc til sådan en
> dame ?

Prøv www.yearone.com eller http://www.abergsvtcparts.se/
de klarer begge lidt af hvert...
Hvis du er på jagt efter brugte stumper er der http://www.bildelarosby.se/
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia Aut. St Car

Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 30-04-05 16:59

> Prøv www.yearone.com eller http://www.abergsvtcparts.se/
> de klarer begge lidt af hvert...
> Hvis du er på jagt efter brugte stumper er der http://www.bildelarosby.se/

Findes Osby endnu ?
-Leon

Fra : Brian Sørup

Dato : 30-04-05 17:16

"Leon Hulstroem (4220)" <LeonSPAMME@fourwinds.dk> skrev i en meddelelse
http://www.bildelarosby.se/

Den var der ihvertfald for et par år siden.....

Fra : Henrik G Nielsen

Dato : 30-04-05 21:17

"Leon Hulstroem (4220)" <LeonSPAMME@fourwinds.dk> skrev i en meddelelse

> Findes Osby endnu ?
> -Leon

Hej Leon ja vi skal jo have sparket gang i benny .-)

Mvh
Henrik

Fra : Henrik G Nielsen

Dato : 30-04-05 21:24

Tak skal i have så må vi jo på jagt.

Mvh
Henrik

Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 30-04-05 22:46

> Hej Leon ja vi skal jo have sparket gang i benny .-)

Den gamle kongebil bliver da snart solgt for jernprisen *gggg* den må da
snart være "et" med liften.
Han skulle hellere købe en hel doner i usa, for jeg tror ikke det er let at
få plade dele til en 66-67 nova stationsbil.

-Leon

Fra : Henrik G Nielsen

Dato : 01-05-05 08:38

> [...]
>
> -Leon
>
>Nej du har helt ret, men nu har han da idet mindste fået en pladesmed på.
Så nu kan det da være der sker noget .
Vi tuede jo med at smide den i jerncontaineren sidst vi skulle rydde op .
Og der sagde han at så ville han hellere sætte en pladesmed på som sagt så
gjort men lad os nu se

Henrik