Hvad koster sprinklervæske?
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 29-04-05 19:51

Stilo'en har lige været til mellemstort service, incl. tandrem und
alles, men det jeg gerne vil vide er, hvad I tror et aut.
FIAT-værksted i Virum på Sjælland tager for 1 liter sprinklervæske?

Den der kommer nærmest den rigtige literpris, vinder en fodtur til
Roskilde med valgfrit udgangspunkt.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : tom jensen

Dato : 29-04-05 20:02

--
slet ged i emailadresse ved svar
> [...]
> FIAT-værksted i Virum på Sjælland tager for 1 liter sprinklervæske?
>
> Den der kommer nærmest den rigtige literpris, vinder en fodtur til

hej
19.95 kr + moms pr/l..

mvh
tom j

--
slet ged i emailadresse ved svar

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-05 19:55

> Stilo'en har lige været til mellemstort service, incl. tandrem und
> alles, men det jeg gerne vil vide er, hvad I tror et aut.
> FIAT-værksted i Virum på Sjælland tager for 1 liter sprinklervæske?

49,-

--
Tom

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 29-04-05 20:11

Folmer Rasmussen wrote:
> [...]
> FIAT-værksted i Virum på Sjælland tager for 1 liter sprinklervæske?
>
> Den der kommer nærmest den rigtige literpris, vinder en fodtur til

Kr. 47,50

Fra : Johnt

Dato : 29-04-05 20:12

> Stilo'en har lige været til mellemstort service, incl. tandrem und
> alles, men det jeg gerne vil vide er, hvad I tror et aut.
> FIAT-værksted i Virum på Sjælland tager for 1 liter sprinklervæske?

25 kr.

Hilsen
Johnt

Fra : Niels Bengaard

Dato : 29-04-05 20:03

> [...]
> FIAT-værksted i Virum på Sjælland tager for 1 liter sprinklervæske?
>
> Den der kommer nærmest den rigtige literpris, vinder en fodtur til

20 kr, det skal jo også hentes på lageret og hældes på.

Niels

Fra : Lau

Dato : 29-04-05 20:17

Hos FIAT - så må det være omkring 129,- kr//liter

--
Lau
___,

/ \ .

Fra : Anders Houmark

Dato : 29-04-05 20:26

Folmer Rasmussen wrote:
> Stilo'en har lige været til mellemstort service, incl. tandrem und
> alles, men det jeg gerne vil vide er, hvad I tror et aut.
> FIAT-værksted i Virum på Sjælland tager for 1 liter sprinklervæske?

5 kroner

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 29-04-05 23:41

On Fri, 29 Apr 2005 21:25:58 +0200, "Anders Houmark"
<anders@andersh.fjerndette.dk> wrote:

>5 kroner

>--

Jeg håber at du bor i nærheden af Roskilde, for du har vundet en
spadseretur.

De har beregnet 6.50 kr. pr. liter + moms

Det synes jeg er overordentligt rimeligt, når man tænker på de
skrækhistorier man ellers hører.

Det er oven i købet billigere end på tankstationen.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 30-04-05 06:49

> De har beregnet 6.50 kr. pr. liter + moms
>
> Det synes jeg er overordentligt rimeligt, når man tænker på de
> skrækhistorier man ellers hører.
>
> Det er oven i købet billigere end på tankstationen.

Mon ikke også de bare har tappet det fra den nærmeste vandhane ?...

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Onix

Dato : 30-04-05 11:06

af ren nysgerrighed - hvad koster hele showet for dig mht. service ?

onix

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 30-04-05 13:57

On Sat, 30 Apr 2005 12:05:40 +0200, "Onix"
<vedikke@fjerndettehotmail.com> wrote:

>af ren nysgerrighed - hvad koster hele showet for dig mht. service ?

>--

Mellemstort service incl. samtlige filtre og olie i topkvalitet, samt
tandrem med med 2 remstrammerhjul kostede 5.100.00 kr. + moms

Det er forbavsende billigt, set i lyset af at værkstedet er placeret i
Virum.

Jeg ringede faktisk til FIAT i Holbæk, som ville have 7.700.00 kr. for
samme omgang, dog incl. moms.

I Ringsted var de 400.00 kr dyrere endnu.

En mulig forklaring er, at jeg er en slags "stamkunde" i Virum, da det
er der jeg har købt bilen.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Gunnar007

Dato : 29-04-05 21:55

> Stilo'en har lige været til mellemstort service, incl. tandrem und
> alles, men det jeg gerne vil vide er, hvad I tror et aut.
> FIAT-værksted i Virum på Sjælland tager for 1 liter sprinklervæske?

Forhåbentlig ingenting. Sådan noget burde da være gratis i fobindelse med et
service.
Fylder de det op uden at spørge dig, kan du vel kræve ikke at betale for
det.

Hilsen G
(som stadig gerne poster i gruppen)

Fra : Leonard

Dato : 30-04-05 16:03

"Gunnar007" <007c@teamsos.dk> wrote:

>Forhåbentlig ingenting. Sådan noget burde da være gratis i fobindelse med et
>service.

Intet er gratis, et eller andet sted skal udgifterne hentes ind og jeg
vil hellere kunne se direkte på min faktura, hvad det er jeg har
betalt for end at betale for at du får gratis sprinklervæske på ...

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/