Misfornøjet elskerinde
Fra : l a r s

Dato : 29-04-05 18:11

Min italienske elskerinde (156 2.0) er noget misfornøjet for tiden. Hypperne
er simpelthen løbet hjemmefra, og efter et kort visit hos den lokale mekker
tidligere i dag, stak resten også af :-|

Det korte af det lange er at den længe ikke har ydet det vilde. Virker som
om blandingsforholdet er helt i skoven. Med kæppen i kælderen dør den ud ved
ca. 4000 rpm, men letter man på den igen sker der lidt igen. Hvis jeg i
tomgang dapper lidt på pedalen lyder det som om den får noget galt i halsen:
Formeget luft og alt for lidt af det sjove.

Som sagt er den helt til rotterne nu. Før kunne man sagtens køre i den, men
efter besøget hos mekkeren har den fået en acceleration som en en ældre dame
med gangstativ, og topfarten begrænser sig vel til de 40 km/t. ECU'en er
formentligt blevet resat, og kan slet ikke finde ud af det længere.

Det er muligvis luftmængdemåleren den er gal med, men jeg er ikke helt
sikker. Prisen for en ny skal man ikke spøge med, sååå...

Er der en frisk indehaver af en 156'er fra Ringsted eller omegn som har mod
på at låne mig sin luftmængdemåler en 5 minutters tid ?

--
Lars

- Cuore Sportivo

Fra : Thomas

Dato : 29-04-05 18:34

> Er der en frisk indehaver af en 156'er fra Ringsted eller omegn som
> har mod på at låne mig sin luftmængdemåler en 5 minutters tid ?
>
> - Cuore Sportivo

Hej Lars,

har du hørt dem på www.CuoreSportivo.dk de har meget godt styr på det der ;)

--
Thomas Krath

Fra : l a r s

Dato : 29-04-05 21:59

> har du hørt dem på www.CuoreSportivo.dk de har meget godt styr på det der
;)

Hej Thomas,

Længe siden... En skam at i ikke var med på KTI. Der var godt gang i den. En
Arbath der trillede rundt og en BMW hvor speederen satte sig. Derudover
temmelig mange teknisk defekt.
Nå men... Jeg går ud fra at i hyggede jer på Nurburgring

Har ikke hørt på CuoreSportivo.dk endnu, men den har du jo nok allerede
regnet ud

Hils fatter.

--
Lars

- Cuore Sportivo

Fra : Mogens

Dato : 30-04-05 08:47

On Fri, 29 Apr 2005 22:59:11 +0200, "l a r s"
<dkfritidbilRE@MOVEmail.dk> wrote:

>Længe siden...

Det er vel ikke dén Lars? - for så kan man kun give dig ret
(med modsatte fortegn)

/Mogens
deltager i Nürburgring april 2005:)

Fra : l a r s

Dato : 30-04-05 09:59

> On Fri, 29 Apr 2005 22:59:11 +0200, "l a r s"
> <dkfritidbilRE@MOVEmail.dk> wrote:

> Det er vel ikke dén Lars? - for så kan man kun give dig ret
> (med modsatte fortegn)

Yes, det er "ham", og han ser frem til nogle hyggelige stunder i løbet af
sommeren.

/Lars

Fra : Thomas

Dato : 30-04-05 19:27

> Yes, det er "ham", og han ser frem til nogle hyggelige stunder i
> løbet af sommeren.

Ja - det gør vi også :)

--
Thomas Krath

Fra : Mogens

Dato : 30-04-05 19:31

On Sat, 30 Apr 2005 20:27:03 +0200, "Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com>
wrote:

>Ja - det gør vi også

Hvornår går det igang?

Fra : Thomas

Dato : 30-04-05 19:39

23/4 2005 @ KTI Roskilde var første gang ;) Tilmeld dig forumet på
www.hms.dk - du skal have særlig official adgang til official forumet på
siden. Webmaster er samme som på www.cuoresportivo.dk.

--
Thomas Krath

Fra : T. Hartung

Dato : 30-04-05 10:23

"l a r s" <dkfritidbilRE@MOVEmail.dk> skrev i en meddelelse

> Det er muligvis luftmængdemåleren den er gal med, men jeg er ikke helt
> sikker. Prisen for en ny skal man ikke spøge med, sååå...

det lyder som om det er luftmængdemåleren - din beskrivelse passer præcis på
det jeg oplevede på min vw - 4.000 omdr. så hostede og hakkede den og trak
ikke længere - pris 695,- + moms - men så har man også nye friske heste i
stalden - som at få en ny "Stridsvogn"

--
mvh.

T. Hartung
VW Passat 1,8T - Hobby 545TK Prestige
www.sitecenter.dk/hartung

Fra : l a r s

Dato : 02-05-05 20:38

> [...]

> ikke længere - pris 695,- + moms - men så har man også nye friske heste i

Har skiftet luftmængdemåleren, og hypperne er i hus igen :-]
Pris: 2225,- men så medfølger der foruden føleren også 200 gram forarbejdet
plastic...

/Lars

Fra : Thomas

Dato : 02-05-05 21:32

> men så medfølger der foruden føleren også 200 gram
> forarbejdet plastic...

Fedt nok - hvad bruger man det til?? :)

--
Thomas Krath

Fra : l a r s

Dato : 02-05-05 22:25

> Fedt nok - hvad bruger man det til?? :)

10 cm langt plasticrør som måleren er skruet fast i. Det er klart hurtigere
blot at skifte måleren frem for at skifte hele røret...

Fra : T. Hartung

Dato : 03-05-05 21:15

"l a r s" <dkfritidbilRE@MOVEmail.dk> skrev i en meddelelse

> Har skiftet luftmængdemåleren, og hypperne er i hus igen :-]

sådan !!!!

> Pris: 2225,- men så medfølger der foruden føleren også 200 gram
> forarbejdet
> plastic...

.......nå så er vw ikke de dyreste hver gang )))

har lige haft min til olieservice i dag - på rapporten stod bremsevæske bør
skiftes ??? jamen hvorfor ringede de ikke og spurgte om det skulle skiftes
?? næææ de ringede og fortalte bilen er klar og om de skulle komme med den -
nu kan jeg så bestille en ny tid - agggghhhh - men så bliver det ikke hos
VW - nå tillykke med "livet ude foran"