Webasto Top C installationsvejledning til ~
Fra : NikonPro.dk

Dato : 29-04-05 08:45

Hvor kan jeg finde Webasto Top C installationsvejledning til Audi A6 2,6 V6
fra 1995.

Hvem kan evt. hjælpe med en?

--

med venlig hilsen
Bjarne

Fra : Henning Keseler

Dato : 29-04-05 10:30

"NikonPro.dk" <mail"fjern-dette"@NikonPro.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor kan jeg finde Webasto Top C installationsvejledning til Audi A6 2,6
> V6 fra 1995.

Måske kan du finde noget her:

http://ww2.webasto.de/cgi-bin/webgla/tp_wahl1.pl?d,631WMPR]Webasto%20im%20Ford[/url

Mvh. Henning

Fra : NikonPro.dk

Dato : 29-04-05 12:44

"Henning Keseler" <heke@pildetteudmail.dk> skrev i en meddelelse

> Måske kan du finde noget her:
>
> http://ww2.webasto.de/cgi-bin/webgla/tp_wahl1.pl?d,631WMPR]Webasto%20im%20Ford[/url
>
> Mvh. Henning

Tak Henning
men nej der findes den ikke og jeg har spurgt hos Webasto, men de vil ikke
udlevere til andre end forhandler og Audi siger også nej

--

med venlig hilsen
Bjarne

Fra : Niels Bengaard

Dato : 29-04-05 14:34

> Tak Henning
> men nej der findes den ikke og jeg har spurgt hos Webasto, men de vil ikke
> udlevere til andre end forhandler og Audi siger også nej

Hvad er så specielt ved den bil at du skal have en manual lige til den?
Normalt er det da ikke så svært at montere et fyr hvis man kender til det.
Er man nybegynder er det ikke at anbefale uanset om man har manual eller ej.

Niels

Fra : NikonPro.dk

Dato : 29-04-05 15:16

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Er man nybegynder er det ikke at anbefale uanset om man har manual eller

Hej Niels

Jeg ved ikke om du kender motorrummet i en sådan Audi 2,6 V6 for det er mere
end fyldt og det er ikke bare at placere fyret jf. standardvejledningen.

Efter sigende skulle der findes specielle holdere netop til såvel fyr som
udstødning bl.a. fordi bundskjoldet under hele motorrum dækker så tæt og der
skal laves hul til udstødning i dette.

Ellers har du ret. I et motorrum med masser af plads er der ikke de store
problemer og standard holder og installationssæt- vejledning er
fyldestgørende

--

med venlig hilsen
Bjarne

Fra : Henrik B.

Dato : 29-04-05 15:05

> Tak Henning
> men nej der findes den ikke og jeg har spurgt hos Webasto, men de vil ikke
> udlevere til andre end forhandler og Audi siger også nej

Spørg efter en hos Ketner.

Fra : NikonPro.dk

Dato : 29-04-05 15:17

> Spørg efter en hos Ketner.