Hyundai vil mere.
Fra : BJ

Dato : 29-04-05 02:01

Så har Hyundai næste skud på stammen klar:

http://www.theautochannel.com/news/2005/03/04/004644.html

Ser umiddelbart ikke helt ueffen ud.

--
Bjørn J.

Fra : Steen F.

Dato : 29-04-05 06:40

BJ wrote:
> Så har Hyundai næste skud på stammen klar:
> http://www.theautochannel.com/news/2005/03/04/004644.html
> Ser umiddelbart ikke helt ueffen ud.

Hehe, de har kopieret BMW 7-seriens aparte baggagerums-design! Håber ikke de
bliver trenden i de kommende år.. arrgh! Umiddelbart ser Hyundai dog ud til
at have sluppet bedre fra det end BMW. Tankevækkende.

/Steen

Fra : KASO

Dato : 29-04-05 18:11

"Umiddelbart ser Hyundai dog ud til
> at have sluppet bedre fra det end BMW. Tankevækkende."

Det er nu heller ikke så svært - faktisk er det svært at slippe dårligere
fra det....

Fra : Steen F.

Dato : 29-04-05 22:18

KASO wrote:
> Det er nu heller ikke så svært - faktisk er det svært at slippe
> dårligere fra det....

Enig. 7'eren ser sgu... underlig ud. 5'eren er også lidt hmm... sær i
designet. For mange sært formede og sammensatte flader. I sort kan den lige
gå an, men jeg så en sølvgrå i går - der er sgu noget galt med den bils
design! hehe
BMW har tidligere været meget stilsikre i deres design. 3- 5- og 7-serien er
blevet flottere og flottere de sidste 10 år synes jeg, men efter ham
amerikaner-designeren er tiltrådt, synes jeg stilen er blevet forvirrende og
ikke ligefrem ærke BMW'sk som tidligere. Og at Hyundai kan kopiere - og
endda overgå - 7-seriens bagende, burde få øjenbrynene til at løfte sig på
die Herren på direktionsgangen nede i München. Hyundai har ramt den bagende
rigtigt.. det var sådan den SKULLE ha' set ud for BMW imho.

/Steen

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 29-04-05 23:57

Steen F. wrote:

> Hehe, de har kopieret BMW 7-seriens aparte baggagerums-design! Håber ikke de
> bliver trenden i de kommende år.. arrgh! Umiddelbart ser Hyundai dog ud til
> at have sluppet bedre fra det end BMW. Tankevækkende.

Tjaa.. Jeg har aldrig rigtig brudt mig om BMW'ernes design, men efter
Chris Bangle kom til tegnebrættet er det da gået den rigtige vej. I like it!

Fra : K

Dato : 29-04-05 08:06

> Ser umiddelbart ikke helt ueffen ud.

Det første der falder mig ind er et Toyota/AUDI mix af udseende ....flot
...flot

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 29-04-05 09:47

BJ wrote:
> Så har Hyundai næste skud på stammen klar:
>
> http://www.theautochannel.com/news/2005/03/04/004644.html
>
> Ser umiddelbart ikke helt ueffen ud.

Pæn front, grim hæk.