Solfilm
Fra : Helene og Lars

Dato : 28-04-05 20:44

Hej

Kan man sætte solfilm på en rude der der udstyret med elbagrude? Går skidtet
løs pga varmen eller kan det sagtens holde?

På forhånd tak

Lars
Slet "fjerndette" i emailadresse ved svar

Fra : John Sahl

Dato : 28-04-05 20:47

Helene og Lars wrote:
> Kan man sætte solfilm på en rude der der udstyret med elbagrude? Går
> skidtet løs pga varmen eller kan det sagtens holde?

Det kan sagtens holde hvis det er noget ordentligt film, eller i det
mindste monteret ordentligt.

--
John Sahl, tilbage i Jylland efter flere års eksil på Sjælland
Garage/hobbyværksted søges til leje i eller ved Fredericia

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 28-04-05 23:05

John Sahl wrote:

> Det kan sagtens holde hvis det er noget ordentligt film, eller i det
> mindste monteret ordentligt.

Men kan kan ikke risikere at ødelægge el-bagruden hvis man piller
solfilmen af igen?

Mvh.

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 29-04-05 22:11

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> wrote in message

> Men kan kan ikke risikere at ødelægge el-bagruden hvis man piller
> solfilmen af igen?

hvorfor skal den af igen? :)
Jeg har haft film i gøjen i snart 2år uden problemer med det slipper.
Men det er lidt af en spændende opgave at sætte i uden at der kommer luft
bobler. Jeg betalte mig fra det og fik en proff til det

--
/Dennis
Pug 106GTI - 128,6Hk @ 6802RPM