Svar fra nyhedsgruppe
Fra : Mette og René

Dato : 28-04-05 20:04

Hej,

Efter lang tids overvejen endte vi med en Mazda 626 '98, og har ikke
fortrudt det. Vi har godt nok kun haft den i 5 måneder, men i den tid har
der ikke været noget med den overhovedet. Vores er en 1.8 og den er altså
ikke særlig vaks på motorvejen, men hvis de får en 2.0 er der nok lidt mere
gas i den.

MVH

Jens Maigaard

***********sort humor**************(håber i forstår meningen)

Vi har nogen venner som har sådan en. Og altid skal vi høre om hvor lidt der
er galt med den, hvor billig den er i drift o.s.v - o.s.v.
Bilen, den fejler ingenting, men venskabet...

Det var hvad der var værd at sige om 626. Og så er der lige den gamle sang
om japanske biler og dårlig rustbeskyttelse.(ja tak, den kender vi)

Vh. Claus Holm

Fra : Mette og René

Dato : 28-04-05 20:45

jaja, det var så ikke nyhedsgruppen den skulle sendes til

plonkplonk

Fra : Rander

Dato : 28-04-05 22:35

Thu, 28 Apr 2005 21:44:48 +0200 brugte Mette og René 36 linier på at
fortælle dette til dk.fritid.bil:

>jaja, det var så ikke nyhedsgruppen den skulle sendes til

Hvorfor fyrer du så ikke en cancel efter dit indlæg?

http://rander.dk (temporarily down!)

Hvis blot flere mennesker ville efterstræbte deres egen lykke frem for andres
ulykke, kunne vi skabe et paradis på jord i løbet af få år. (Bertrand Russell)

Fra : JS

Dato : 29-04-05 07:24

"Rander" <ldNOSPAM@rander.dk> skrev i en meddelelse
> Thu, 28 Apr 2005 21:44:48 +0200 brugte Mette og René 36 linier på at
> fortælle dette til dk.fritid.bil:

> Hvorfor fyrer du så ikke en cancel efter dit indlæg?

Det kan være at han ikke ved hvordan man "fyrer en cancel efter sit
indlæg"...