ford diesel
Fra : Søren

Dato : 28-04-05 08:42

Hej jeg vil høre om der er nogle der kender forskellen på en Mondeo TDI 115
Hk og en Mondeo TDI 130 Hk fra 2001. Er der bare skruet mere op for 130 Hk
modellen, eller er der også fysiske forskelle ?
Som i nok kan regne ud har jeg 115 Hk modellen, kan jeg chiptune sådan en ?
Det er ikke en TDCI men den mere larmende TD model uden commonrail jeg har !

/Søren

Fra : Claus

Dato : 28-04-05 16:18

"Søren" <nospam_svu@ccieurope.com> skrev i en meddelelse
> [...]
?
> Det er ikke en TDCI men den mere larmende TD model uden commonrail jeg har

Jeg ved godt at det ikke besvarer dit spørgsmål 100%, men der findes ikke en
130 hk udgave af din model. Den første Mondeo diesel som kom med 130 hk var
TDCI modellen. TDCI modellen er så efterfølgende kommet i en udgave med 115
hk til erstatning for den udgave du har.

Vedr. chiptuning er "google" din ven.

Vh. Claus

Fra : ChipMIK

Dato : 28-04-05 17:15

Og på www.fordmondeo.org får du svar på næsten alt...

Mange der mener at 115 ikke er i nærheden af 130 Hk hvad angår
gangkultur...men det er TDCi & ikke TD

MVH

ChipMIK