Kommunal vej kvalitet
Fra : Ulrik

Dato : 28-04-05 08:20

Findes der en standard for kvaliteten af en kommunal asfaltvej?

Jeg tænker på hvor jævn samt hvor mange, og hvor store huller der må være i
den.

Til sidst, hvad gør man med en kommune som er totalt ligeglade med at der er
kæmpe huller i deres veje?

Mvh Ulrik
Alfa 156 Selespeed

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 28-04-05 08:21

"Ulrik" <u.m@removesol.dk> wrote in message
> Findes der en standard for kvaliteten af en kommunal asfaltvej?

Ja, 1 hul / m2

> Til sidst, hvad gør man med en kommune som er totalt ligeglade med at der
er
> kæmpe huller i deres veje?

Kæmper forgæves.

--
mvh / regards

Christian

Fra : HKN

Dato : 28-04-05 08:46

> Ja, 1 hul / m2

> er
>
> Kæmper forgæves.

Jep - enig!

Fik engang smadret en ali-fælg på min 3tyrkeri i et hul i borgergade Kbh.
Ved en henvendelse til kommunen fandt jeg ud af at chancerne for at få dem
til at betale for skaden var ca. lige så store som for menigmand at vinde
en
skattesag

-Henrik

It has removed 46 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!

Fra : Ulrik

Dato : 28-04-05 09:21

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote in message

> Ja, 1 hul / m2

Er der størrelse på hullet, er det f.eks. ok med et hul på ø30 cm. x 10 cm.
dyb?

Det er også min fornemmelse.

Mvh Ulrik

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 28-04-05 16:11

> Er der størrelse på hullet, er det f.eks. ok med et hul på ø30 cm. x 10
> cm. dyb?

Har hørt noget med max 5 cm dyb. Har desværre ikke noget at henvise dig til

Emil

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 28-04-05 16:10

> "Ulrik" <u.m@removesol.dk> wrote in message
>
> Ja, 1 hul / m2

> er
>
> Kæmper forgæves.

Ja så har jeg jo nok været utrolig heldig for to år siden fik jeg betalt en
forfjeder, jeg ramte et hul i vejen.

Jeg tog et billede af hullet og henvendte mig til kommunen, efter at en af
kommunen folk havde set hullet fik jeg besked på at man ville betale for
reperationen..

Men det er rigtigt, - det er meget svært.

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 28-04-05 15:11

Ulrik wrote:
> [...]
> være i den.
> Til sidst, hvad gør man med en kommune som er totalt ligeglade med at

Hvis du selv bor på vejen, eller en tilstødende vej, så holder du din
mund, ellers kommer du selv til at betale for en stor del af
vedligeholdelsen af vejen http://makeashorterlink.com/?C5E015BFA

Jeg har selv betalt kr.500,- til vedligeholdelse af en kommunal vej, som
min vej støder op til.
M.v.h
Niels

Fra : Ulrik

Dato : 28-04-05 19:42

"Niels Jacobsen" <niels.k.jacobsen@tagentreooncable.dk> wrote in message

> [...]
> vedligeholdelsen af vejen http://makeashorterlink.com/?C5E015BFA
>
> Jeg har selv betalt kr.500,- til vedligeholdelse af en kommunal vej, som

Puha...det er da lidt af en wild Westh bekendtgørlse

Ulrik