Endnu et par søm til Audi's service værkst~
Fra : Flemming

Dato : 27-04-05 22:39

Efter indbrud i min bil skulle SMC - Gladsaxe (Audi) fikse dørlåsen og sætte
ny bilradio i. Da den nye bilradio er med DAB, skal de også montere en DAB
antenne, som de vælger at placere i venstre side af forruden (hmm, godt så.)
Så opdager jeg her i dag at der ikke er lys på bilen overhovedet. Da alle
fire sikringer næppe kan springe samtidigt, og SMC sikkert har været inde og
rode under instrumentbrættet, ser jeg ikke anden udvej at bestille
autohjælp. (Det var mørkt så jeg kunne ikke liste den hjem) Sidder og venter
i næsten en time, og kåger godt i mit cykel tøj. (Har lige være ude og cykle
MTB og er rigtig godt svedt) Nå, da jeg så er blevet transporteret hjem,
kigger jeg lidt i "Jetzt helfe ich mir selbst" og sørme om man ikke lige kan
dreje på en speciel måde, på lys kontakten og flå den ud. Og hvad ser man
så, jo 2 ! multistik som ikke er sat på. Så i morgen skal jeg til at
forfatte en skriftlig klage og se hvad jeg kan få ud af det. (Man kam måske
også sige: Så kan du lær' at checke din bil efter den har været på
autoriseret værksted.)

--
Mvh. Flemming

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 28-04-05 07:45

"Flemming" <spamme@trashcan.dk> skrev i en meddelelse
> Da den nye bilradio er med DAB, skal de også montere en DAB
> antenne, som de vælger at placere i venstre side af forruden (hmm, godt
så.)

Med mindre din bil er en stationcartype, som har en rude i siden bag
bagdøren (dårligt forklaret) så har de ikke andre muligheder for at montere
en indvendig DAB-antenne. Dit alternativ er en antenne i taget.

Mvh
Claus

Fra : Martin Petersen

Dato : 29-04-05 08:22

Claus Nygaard-Pedersen - nomail@nomail.dk
42708684$0$168$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
skrev følgende:

> [...]
> bagdøren (dårligt forklaret) så har de ikke andre muligheder for at
> montere en indvendig DAB-antenne. Dit alternativ er en antenne i

Man kunne da placere den i højre side af forruden?

--
Martin Petersen

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 29-04-05 14:00

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]nakskovnet.dk> skrev i en meddelelse
> Claus Nygaard-Pedersen - nomail@nomail.dk
> 42708684$0$168$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

> Man kunne da placere den i højre side af forruden?

Du har ret Martin. Min fejl! Jeg læste det som om den var placeret i højre
side af forruden. Sikkert fordi jeg simpelthen ikke har fantasi til at
forestille mig at man overhovedet kunne overveje at placere den i venstre
side.

Mvh
Claus