Tak !
Fra : Jan Hansen

Dato : 27-04-05 22:21

Hej

For et par uger siden havde jeg et spørgsmål her i gruppen om betjening af
nyt ur jeg lige havde købt.
( Og nej jeg skal nok lade være at fortælle mærket)

Der var flere af brugerne herinde der gav gode brugbare svar, til et måske
tåbeligt spørgsmål. Mange tak skal i have allesammen.

Og til fjolset, uden studenterhue der beskyldte mig for at spamme reklame
ind i gruppen :
Gid din røv må klø og dine arme være for korte !

Fortsat god aften til jer alle

Jan

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 28-04-05 14:00

"Jan Hansen" <jahans@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Gid din røv må klø og dine arme være for korte !

Med med - Gid lopperne fra tusinde kameler måtte overvintre i dine armhuler!

Mvh
Claus