passiv holder montering
Fra : martin r

Dato : 27-04-05 09:09

hej

hvilken tape kan holde en passiv mobil holder?

hvad type er taxametertapen?

martin

Fra : Ham Selv

Dato : 27-04-05 16:19

"martin r" <martin.r@nyka.dk> skrev i en meddelelse
> hej
>
> hvilken tape kan holde en passiv mobil holder?
>
> hvad type er taxametertapen?
>

> martin

Taxametertape hjar jeg sku aldrig hørt om
Well De to taxaer jeg har været med til at montere noget i har været med
alm. dobbelt klæbende tape "tæppetape"
En bonprinter dog med velcro da den skulle pilles ud hvergang der skulel
ny rulle i

OZ3BTO

Fra : martin r

Dato : 27-04-05 16:53

Nej det var også et hurtigt ord der skulle beskrive hvad jeg efterspurgte