Ja Godmorgen
Fra : Henrik G Nielsen

Dato : 27-04-05 06:37

For en gangs skyld kan man sove længe.
Så bliver man vøkket af ophissede stemmer ude på vejen, på med noget tøj og
så hovddet ud af vinduet.
FUCK Alle huse og biler er blevet overmalet med gule hagekors lorteland.
Hvorfor f..... kan man ikke have noget i fred.
Hvad får de ud af og ødelægge andres ting, jeg kan ikke se det sjove i det.
Nu har jeg fundet den hætte til en af deres spraydåser, så nu kommer polisen
og henter den noget med fingeraftryk.
Hvis de finder dem skulle de have lov til at rense det af selv.
Det ville nok virke bedre end en bøde.

Nå i må undskylde men jeg skulle lige have luft.
Kan i have en god dag

MVH
Henrik

Fra : Brian S Jensen

Dato : 27-04-05 06:39

"Henrik G Nielsen" <hlt2FJERN@huskes.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det ville nok virke bedre end en bøde.
>
> Nå i må undskylde men jeg skulle lige have luft.

Hvor i landet ??

De skulle ha' tømt spraydåserne i øjnene !

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Henrik G Nielsen

Dato : 27-04-05 06:48

> Hvor i landet ??
>
> De skulle ha' tømt spraydåserne i øjnene !
>
> Mvh.
> Brian S Jensen

Halskov ja det er da ireterende

Henrik

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 27-04-05 14:28

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> De skulle ha' tømt spraydåserne i øjnene !

En bekendt har tidligere gået vagt ved EStogene i Kbhvn, med en fuldvoksen
rotweiler, når de havde gengangere som politiet var godt trætte af, holdt
hunden "malermestrene" i skak mens spraydåserne blev fisket op af lommerne
på dem, for derefter at male dem pænt overalt, indtil dåserne var tomme )

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Basil

Dato : 27-04-05 15:00

Hans L. Jørgensen wrote:
> [...]
> på dem, for derefter at male dem pænt overalt, indtil dåserne var tomme
)

Hvis det er sandt, så synes jeg bare at det er skønt at høre
Kai

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 28-04-05 07:57

"Hans L. Jørgensen" <hansjo@XXXget2net.dk> wrote in message

> [...]
> på dem, for derefter at male dem pænt overalt, indtil dåserne var tomme

Blev de så sluppet løs bagefter ?
Så de kom ikke til at stå til anvsar for deres gerninger ?

--
mvh / regards

Christian

Fra : Morten Linder \(2600~

Dato : 27-04-05 13:49

ja.. .eller også skulle de slikke det af selv.

Fra : Kito

Dato : 28-04-05 06:19

> [...]
>

> Rolig nu Henrik. Du må da forstå det er dig der er forkert på den.
> Selvfølgelig har de unge retten på deres side når de nu vil ødelægge
Bliver de fundet, vil myndigheder bare tage en kærlig og forstående snak med
dem, og derefter høre om de nu har det bedre, og om de nu er i balance med
sig selv..
De vil måske også få lidt hjælp til at komme over krisen.
Det er helt klart samfundet skyld når sådan noget sker. Du havde nok varmet
deres ører hvis du havde fået fat i dem og det er jo helt forkert, det kunne
du jo komme i fængsel for, så det er dig der vil have uret.
Næste gang så sæt et par dåser maling ud til de stakkel unge som måske ikke
har råd til til den dyre maling, og
læg dig så til at sove, da de unge alligevel slipper godt fra ugerningen.

vh
Poul