Gummiophæng til lydpotte - hvor?
Fra : Anders

Dato : 26-04-05 23:28

Hej NG

Gummiophænget til min Remus-bagpotte er blevet slapt, så derfor støder
udstødningen nu på undervognen, når vejen er lidt ujævn. Det er
naturligvis irriterende.

Mit spørgsmål er så: De der gummiophæng - er de standard, eller er de
mærkebestemt efter udstødning og/eller bil? (Bilen er iøvrigt en Alfa
Romeo 164 3,0 V6 QV)

Og hvis ikke, hvor køber man så sådan nogle henne? Jeg bor nemlig i en
mindre by, og hvis jeg kan slippe for at køre en længere tur, kunne det
være helt fint.

Et sidste spørgsmål - hvilket prisleje ligger sådan en "gummisjover" i?

Mvh,

Anders

(Skriv venligst her i gruppen, da min email ikke virker.)

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-05 00:40

"Anders" <no@add.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Og hvis ikke, hvor køber man så sådan nogle henne? Jeg bor nemlig i en
> mindre by, og hvis jeg kan slippe for at køre en længere tur, kunne det

Hos Høyer Autodele.
Der er vel en 3-4 forskellige typer som passer på 99% af alle biler.

> Et sidste spørgsmål - hvilket prisleje ligger sådan en "gummisjover" i?

20 Kr

--
Tom

Fra : Aslan

Dato : 27-04-05 11:09

Anders wrote:
> [...]
>
> Og hvis ikke, hvor køber man så sådan nogle henne? Jeg bor nemlig i en
> mindre by, og hvis jeg kan slippe for at køre en længere tur, kunne

Ring til Morten eller Arne http://www.juel-auto.dk

Aslan

1998 Alfa 156 2,0 TS

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-05 17:07

> [...]
> være helt fint.
>
> Et sidste spørgsmål - hvilket prisleje ligger sådan en "gummisjover" i?

Du skal bruge org. ophæng, også selvom det er en Remus, så du skal forbi en
Alfa Romeo forhandler og købe nogle nye nogle magen til dem som bilen er
født med!