Hader Fotofælder
Fra : Jens Hansen

Dato : 26-04-05 21:36

Damn så skete det igen ...

Man sidder der .. er på vej hjem fra job .. solen skinner .. snart den
første ...

Tænker lidt på livet, konen og haven. Og pludselig i en byzone bilz
(omfartsvej) ... arrgh .. træder på bremsen .. kigger på spedoen ..
fordømt hvor hurtigt kørte jeg.

Hader fotofælder .. nu kan må gå og spekulere på i 14 dage eller mere,
om hvor hurtigt man kørte, 80+ måske, kommer bøden i det hele taget (
det gjorde den ikke sidste gang).

Næææ lad os få den gode gamle Jens Betjent med laser tilbage. Ind til
siden .. "Du har kørt for stærkt" .. "Så hurtigt har du kørt" .. "Vi
sender en regning"

Så kunne man da køre hjem .. træls .. men med vished

Fra : Tommy Hansen

Dato : 27-04-05 16:26

"Jens Hansen" <kdf@dksa.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sender en regning"
>
> Så kunne man da køre hjem .. træls .. men med vished

Jeg er helt enig med dig. Jeg har selv lige fået et brev fra den flinke
politimester som havde sendt sin varebil ud på en søndag. Jeg havde såmænd
også håbet, at de havde glemt mig. Men ak jeg skal af med en plovmand. Have
a nice day.

th

Fra : Marco

Dato : 28-04-05 09:45

Hvor lang tid går der egentlig - fra blitzen lyner til brevet kommer ??

Fra : Tommy Hansen

Dato : 28-04-05 21:14

Regn med 2 - 3 uger.

th

Fra : Jimboo

Dato : 28-04-05 23:06

"Tommy Hansen" <3jjt-hansen@nypost.dk(fjern 3jj)> skrev i en meddelelse
> Regn med 2 - 3 uger.

Dem jeg har fået, er kommet inden for en uge

Kurt