Erfaringer med Holiday autos
Fra : Brizz

Dato : 26-04-05 12:48

Skal leje bil i Malaga i spanien og kan spare en plov på at leje gennem
Holiday autos som nævnes som verdens største udlejnings firma i ferie byer
verden over i forhold til Avis.

Nogen der kender til Holiday autos.

Hvis nogen er nysgerrige er forespørgslen gjort på www.flybillet.dk

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 26-04-05 13:32

Brizz wrote:
> Skal leje bil i Malaga i spanien og kan spare en plov på at leje
> gennem Holiday autos som nævnes som verdens største udlejnings firma
> i ferie byer verden over i forhold til Avis.
>
> Nogen der kender til Holiday autos.

Niks, men jeg brugte sidste sommer http://www.rentspain.com/.
Der var de billigst, og så blev vi UB opgraderet en klasse ekstra ved
ankomsten...
Vi gav 142 ? for en Ford Focus 5 dørs TDCI i 7 dage...

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Offroadudstyr samt alarmer o. lign

Fra : Jesper Juul-Mortense~

Dato : 26-04-05 15:47

On Tue, 26 Apr 2005 13:47:39 +0200, "Brizz" <rendmig@iroven.dk> wrote:

>Nogen der kender til Holiday autos.

Fik dem anbefalet fra anden side og har selv været tilfreds de gange
jeg har brugt dem til leje af bil i Frankrig.

/Jesper

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 26-04-05 22:39

> [...]
> Holiday autos som nævnes som verdens største udlejnings firma i ferie byer

Jeps, har brugt dem en par gange, bl.a. netop til Malaga. Det er ikke
Holiday Autos som lejer bilerne ud, de formidler kontakten mellem
biludlejningsfirmaet og dig. I mit tilfælde fandt Holiday Autos "Crown Car
Hire" (www.crowncarhire.com) til mig. Holiday Autos ordnede alt det
praktiske med bestilling, papirer og betaling. Men jeg har aldrig haft
problemer med Holiday Autos, ligemeget om rejsen gik til USA eller Malaga,
så jeg vil afgjort bruge dem igen.

Mvh

Emil