KIA SPORTAGE 2.0 benzin
Fra : Tom Jacobi Nielsen

Dato : 26-04-05 10:32

Hej

Hvad mener i om den nye kia sportage. Har i læst nogen test på den
eller har i prøvet den, er den i orden eller er det det noget lort, vi
påtænker at købe en.

Mvh.
Tom

Fra : Henrik B.

Dato : 26-04-05 12:08

"Tom Jacobi Nielsen" <jacobi@home2.gvdnet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvad mener i om den nye kia sportage. Har i læst nogen test på den
> eller har i prøvet den, er den i orden eller er det det noget lort, vi
> påtænker at købe en.

Ifgl. amerikanerne, ligger den i bund ang. sikkerhed. Pas på m.h.t. rust! Få
den ordentlig rustbehandlet fra starten.

Fra : Jørgen L.

Dato : 26-04-05 13:54

> Ifgl. amerikanerne, ligger den i bund ang. sikkerhed. Pas på m.h.t. rust!
> Få den ordentlig rustbehandlet fra starten.

Hej Henrik, er det den nye sportage (2005) du snakker ?

Hilsen Jørgen

Fra : Henrik B.

Dato : 26-04-05 14:50

"Jørgen L." <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Henrik, er det den nye sportage (2005) du snakker ?

Vil jeg ikke tro. Det er en rapport om dræbte i biler på de danske veje, så
den er nok ikke med endnu. Med mindre at den samme bil er solgt i US, før
den er kommet til Europa.