Ulykke ved Ejby på Fyn, store bededag - ef~
Fra : Henrik Nielsen

Dato : 26-04-05 10:32

Hej

Hvis der var nogen af jer herinde som var blandt vidner til ulykken på Fyn,
vil jeg gerne i kontakt med jer igen (især jer fra Sjælland, som kørte den
ældre mand til Kolding).

Håber han klarede det uden problemer.... ?

Vi stod, og snakkede lidt om politiets håndtering af hele forløbet, i
vejsiden (det var mig som holdt i øst-gående retning). Jeg kan ikke helt
lade den sag ligge....

Jeg fik desværre ikke nogen kontakt oplysninger på jer, inden jeg kørte
igen.

--
Mvh.
Henrik