Blyfri 95 benzin på havetraktor ?
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 25-04-05 09:07

Hej NG.

Jeg har en havetraktor, sådan en her:

http://bolig.012.dk/pics/foer/img_0066.jpg

Der er næppe katalysator på.
Kan den køre på blyfri 95 benzin, eller skal det være rød 98 eller skal jeg
putte noget additiv i ?

--
mvh / regards

Christian

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-05 09:33

> [...]
>
> Der er næppe katalysator på.
> Kan den køre på blyfri 95 benzin, eller skal det være rød 98 eller skal

Hej.

Personligt har jeg aldrig brugt andet end 92 blyfri, på alle motoriserede
haveredskaber der har været på matriklen, og der har aldrig været problemer.

Hilsen Dennis.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 25-04-05 10:13

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(snabela)dalbynet.dk> wrote in message

> [...]
>

> Personligt har jeg aldrig brugt andet end 92 blyfri, på alle motoriserede
> haveredskaber der har været på matriklen, og der har aldrig været

OK, 92 tilmed, jeg det betyder vel ikke noget. Tændingsbanken er sikkert i
så sandsynligt i den, men jeg ved det ikke.

--
mvh / regards

Christian