Hvilken bil i gammel film?
Fra : Lasse Hoelgaard

Dato : 24-04-05 20:25

Jeg har lige set den første Walter og Carlo film fra 85, og så en lille
smart bil i den, men kender den desværre ikke (tror jeg ikke).
Du kan se den her

Fra : Eliasen

Dato : 24-04-05 20:28

"Lasse Hoelgaard" <snoop@fedt.dk> wrote in message
> Jeg har lige set den første Walter og Carlo film fra 85, og så en lille
> smart bil i den, men kender den desværre ikke (tror jeg ikke).
> Du kan se den her

Citroen Vanish?

--
Eliasen

Fra : Lasse Hoelgaard

Dato : 24-04-05 20:36

> Citroen Vanish?

Måske. Kan slet ikke finde noget om den model på hverken citroen.com eller
på google.
Har du evt et link til mere info?

-Lasse

Fra : Eliasen

Dato : 24-04-05 20:44

> Måske. Kan slet ikke finde noget om den model på hverken citroen.com eller
> på google.
> Har du evt et link til mere info?

Tilgiv mig. Det blev skrevet da du sendte det første indlæg uden link til
billeder. Det var et forsøg på en joke (vanish = forsvundet) og ikke andet.

--
Eliasen

Fra : Lasse Hoelgaard

Dato : 24-04-05 20:26

Lasse Hoelgaard wrote:
> Jeg har lige set den første Walter og Carlo film fra 85, og så en
> lille smart bil i den, men kender den desværre ikke (tror jeg ikke).
> Du kan se den her

http://www.zop.dk/Bil_fra_Walter_og_Carlo/image1.jpg
http://www.zop.dk/Bil_fra_Walter_og_Carlo/image2.jpg

Nogen der kender den?

-Lasse

Fra : Peter Weis

Dato : 24-04-05 20:35

Lasse Hoelgaard wrote:

> http://www.zop.dk/Bil_fra_Walter_og_Carlo/image1.jpg
> http://www.zop.dk/Bil_fra_Walter_og_Carlo/image2.jpg
>
> Nogen der kender den?

Jeg synes at det ligner en Chevrolet Camaro fra starten af 80'erne.

mvh
peter

Fra : Peter Weis

Dato : 24-04-05 20:37

Peter Weis wrote:

> Jeg synes at det ligner en Chevrolet Camaro fra starten af 80'erne.

.... noget i retning af denne: http://www.musclegarage.com/1981%20camaro.JPG.

mvh
peter

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 24-04-05 20:35

Hej!

Lasse Hoelgaard wrote:

> http://www.zop.dk/Bil_fra_Walter_og_Carlo/image1.jpg
> http://www.zop.dk/Bil_fra_Walter_og_Carlo/image2.jpg
>
> Nogen der kender den?

En Chevrolet Camaro fra 70'erne såmend :)

Se f.eks. her:

http://www.smallblock.dk/modules/MyAnnonces/index.php?pa=viewannonces&lid=9362

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 24-04-05 20:38

Lasse Hoelgaard wrote:

> http://www.zop.dk/Bil_fra_Walter_og_Carlo/image1.jpg
> http://www.zop.dk/Bil_fra_Walter_og_Carlo/image2.jpg
>
> Nogen der kender den?

Det er da "bare" sådan en Pontiac Firebird/Trans Am dims

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - masser af Formel 1 videoer

Fra : Peter C:\\

Dato : 25-04-05 07:49

> Det er da "bare" sådan en Pontiac Firebird/Trans Am dims

Skam dig ! En Firebird er aldrig "bare" en Firebird
.... iøvrigt er det en Chevrolet Camaro

--
MVH Peter C:\
´96 Corolla eller ´69 Firebird .... afhængig af vejret !

Fra : Brian

Dato : 25-04-05 08:55

Hejsa!

Peter C:\ skrev:

> Skam dig ! En Firebird er aldrig "bare" en Firebird
> ... iøvrigt er det en Chevrolet Camaro

Slægtskabet med Chevrolet Matiz er slående!

/Brian

Fra : Per O.

Dato : 25-04-05 18:54

"Peter C:\" <pc@FJERNDETTEtping.dk> skrev i en meddelelse

> Skam dig ! En Firebird er aldrig "bare" en Firebird
> ... iøvrigt er det en Chevrolet Camaro

Mig bekendt deler Camaroen og Firebird'en undervogn og motor? Men
firebird'en er bare federe at se på!

Per O.
www.skaldepande.dk

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 24-04-05 20:44

"Lasse Hoelgaard" <snoop@fedt.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan se den her
Hvor?. Som jeg husker det, er det en NSU Prince. :
http://mclellansautomotive.com/photos/B8546.jpg

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 24-04-05 20:50

> Hvor?. Som jeg husker det, er det en NSU Prince. :
> http://mclellansautomotive.com/photos/B8546.jpg
Glem det!, jeg kunne jo ikke se noget ;). Den Chevy er skuda' ikke hverken
lille el. smart!! , jeg troede det var den på plakaten, der var nemli' en
Prince ;).

Fra : Lasse Hoelgaard

Dato : 24-04-05 20:43

Hurtige svar må jeg sige. Men tak for hjælpen alle sammen.

Nu har jeg så fundet min næste bil

-Lasse

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 24-04-05 20:52

Hej!0

Lasse Hoelgaard wrote:

> Hurtige svar må jeg sige. Men tak for hjælpen alle sammen.

No problemo.

> Nu har jeg så fundet min næste bil

Sørg for at få fat i en 454 cui

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Jan

Dato : 25-04-05 05:34

> [...]
> Jeg har lige set den første Walter og Carlo film fra 85, og så en lille
> smart bil i den, men kender den desværre ikke (tror jeg ikke).

Lille øhhh den er 5 meter lang med en motor der ikke er egnet til danske
bensin priser LoL

det er en Chevrolet Camaro Z28 fra et sted sidst i '70

Du kan se mit projekt af sådan en her:
http://hjemmesider.eucsyd.dk/jdnew1/camaro7.htm og måske få en idé om
størrelsen.

jd