buler i Picassoen
Fra : Peter Weis

Dato : 24-04-05 16:57

Fruen var på arbejde idag. Medens Picassoen hold parkeret fik et par
grimme buler over venstre fordør. Surt.
Billede er postet i dk.binaer.motor. Jeg gad nok vide hvad det er som er
væltet ned i den.

mvh
Peter

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-05 17:45

"Peter Weis" <p.weis@email.dk.slet> skrev i en meddelelse
> Fruen var på arbejde idag. Medens Picassoen hold parkeret fik et par
> grimme buler over venstre fordør. Surt.
> Billede er postet i dk.binaer.motor. Jeg gad nok vide hvad det er som er
> væltet ned i den.

Liger en klovn som har stået med et langt brædt og har drejet det rundt i
luften.
Men pladesmeden og maleren skal nok få det lavet så du overhovedet ikke kan
se det bagefter. Det eneste kedelige er bare at det koster en del penge
eller måske en stigeing i præmie.

--
Tom

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 24-04-05 19:10

> Fruen var på arbejde idag. Medens Picassoen hold parkeret fik et par
> grimme buler over venstre fordør. Surt.

Det var sgu synd - jeg føler med dig.

> Billede er postet i dk.binaer.motor. Jeg gad nok vide hvad det er som er
> væltet ned i den.

Det ser ud til, at der er noget ret heavy´t..!

/Jan W Nielsen

Fra : Peter Weis

Dato : 24-04-05 20:18

Jan W Nielsen wrote:

> Det ser ud til, at der er noget ret heavy´t..!

Jeg overvejede fakisk kort, om det var lavet med en hammer.

mvh
Peter

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 24-04-05 20:24

Peter Weis wrote:
> Fruen var på arbejde idag. Medens Picassoen hold parkeret fik et par
> grimme buler over venstre fordør. Surt.
> Billede er postet i dk.binaer.motor. Jeg gad nok vide hvad det er som
> er væltet ned i den.

Hvor holder hun parkeret ?
Er det et sted hvor der evt. kører lastbiler rundt eller måske en truck ?
Bilen er temmelig "hård" lige dér, så det er ikke bare en fugl, som er
fløjet ind i den

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - masser af Formel 1 videoer

Fra : Peter Weis

Dato : 24-04-05 20:30

Per Beer Hansen wrote:

> Hvor holder hun parkeret ?

På DMI. Det er en parkeringsplads lidt væk fra offentlig trafik.

> Er det et sted hvor der evt. kører lastbiler rundt eller måske en truck ?
> Bilen er temmelig "hård" lige dér, så det er ikke bare en fugl, som er
> fløjet ind i den

Jeg har aldrig set hverken lastbiler eller trucks på det pågældende sted.
Men vi har tænkt at efterlyse "vidner" på opslagstavler, så det var
måske en ide at nævne tunge køretøjer i sammenhængen.

mvh
Peter

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 24-04-05 20:36

Peter Weis wrote:

> Jeg har aldrig set hverken lastbiler eller trucks på det pågældende
> sted. Men vi har tænkt at efterlyse "vidner" på opslagstavler, så det
> var måske en ide at nævne tunge køretøjer i sammenhængen.

Højden samt drøjden på skaden, ligner ikke umiddelbart noget der er
forårsaget af en personbil, derfor ville jeg se efter noget
større/højere/tungere.