Toyota Yaris med fejl i motor el-systemet
Fra : Lazy

Dato : 24-04-05 15:21

Hej

I min Toyota Yaris er der en advarselslampe der ligner en motor der er
begyndt at lyse, er der nogen der har en ide om hvad der kan være galt?

MVH

Lazy

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 24-04-05 15:24

Lazy skriver:

> I min Toyota Yaris er der en advarselslampe der ligner en motor der er
> begyndt at lyse, er der nogen der har en ide om hvad der kan være galt?

Hvad siger instruktionsbogen (RTFM) ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Kent Nielsen

Dato : 24-04-05 15:40

> Lazy skriver:

> Hvad siger instruktionsbogen (RTFM) ?

Før han vænner sig til at RTFM skal han nok lige justeres med en LART.
(Som enhver BOFH ligger inde med)

Kent Nielsen

Fra : Henrik B.

Dato : 26-04-05 12:13

"Kent Nielsen" <virker.ikke@findes.ikke.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]

Read The Fucking Manual....

Fra : Niels Munk

Dato : 15-05-05 19:14

> "Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en
meddelelse

> Før han vænner sig til at RTFM skal han nok lige justeres med en LART.
> (Som enhver BOFH ligger inde med)

Lamer Attitude Readjustment Tevice??? (LARD)

BOFH?

/Niels Munk

Fra : Jan Vennike

Dato : 15-05-05 19:31

"Niels Munk" <spam@sejeniels.dk> skrev i en meddelelse
> meddelelse

> Lamer Attitude Readjustment Tevice??? (LARD)
>
> BOFH?
>
> /Niels Munk

Luser Attitude Readjusment Tool:

http://www.guld.dk/vores/index.php

--
Jan

Remove the cat in the email to reach me

Fra : Deaster

Dato : 17-05-05 11:27

Niels Munk wrote:

> Lamer Attitude Readjustment Tevice??? (LARD)
>
> BOFH?

Bastard Operator From Hell.

--
Deaster
"War is God´s way of teaching

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 24-04-05 15:46

I news:426bab67$0$276$edfadb0f@dread12.news.tele.dk <Lazy>
<sjarme@hotmail.com> skrev:

> Hej
>
> I min Toyota Yaris er der en advarselslampe der ligner en motor der er
> begyndt at lyse, er der nogen der har en ide om hvad der kan være
> galt?

Din 'motorcomputer' har fundet en fejl (formodentlig en defekt sensor).
Kør på værksted og få udlæst fejlkoden.

mødes med en gunstig lejlighed....
www.st-roerbaek.dk

Fra : alexbo

Dato : 24-04-05 15:50

"Lazy" skrev i

> I min Toyota Yaris er der en advarselslampe der ligner en motor der er
> begyndt at lyse, er der nogen der har en ide om hvad der kan være galt?

En gul lampe visende en motor med et lyn, motorstyring, lamdasonde,
katalysator, ikke en stop motoren lampe, men en kør på værksted snart lampe.

Få Toyota til at udlæse fejlkoder.

mvh
Alex Christensen

Fra : Jan Vennike

Dato : 24-04-05 17:53

"Lazy" <sjarme@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> I min Toyota Yaris er der en advarselslampe der ligner en motor der er
> begyndt at lyse, er der nogen der har en ide om hvad der kan være galt?

Havde det samme med min Mazda Premacy, efter at jeg havde monteret en radio
(ALTID pil stel af batteri )

Og jeg tænkte SHIT, hvad har jeg nu brændt af.

Men det viste sig, at det kun var en sikring - så prøv du også at check det
først.

Fra : JJ

Dato : 24-04-05 23:48

Kør ind på dit Toyota værksted og få dem til at udlæse evt. fejlkode og så
slukker lampen..
Hvis du har kørt den så hårdt at motoren går på nødprogram så vil lampen
lyse men det har ingen betydning.
/JJ

Fra : Lazy

Dato : 25-04-05 15:28

Tak for alle de gode bud.

Bilen har været på værksted i dag, og det var en sencor der var blevet
snavset.

MVH Lazy