bedste bil til 60K ?
Fra : Juel

Dato : 23-04-05 20:28

Hejsa Alle

En lille opgave, hvad ville i forslå af bil med følgende krav:

Min 180hk
Automatgear
God komfort
Helst 2/3 dørs dog ikke et karv.
Gode køreegenskaber.

Nogle der har et godt forslag ?

Mvh
Morten

Fra : K

Dato : 23-04-05 21:51

"Juel" <starchild@starchild.dk> skrev i en meddelelse

> Nogle der har et godt forslag ?

med eller uden afgift ?

Fra : Juel

Dato : 23-04-05 21:52

> med eller uden afgift ?

Med men en import bil er også ok

Ingen bud ?

Mvh
Morten

Fra : Aragorn25

Dato : 23-04-05 22:26

En gammel Celica 2.0 med 150HK kan du få for 30.000kr
Så har du riglihg penge i overskud til at peppe den op på de 180hk efter.

Men en nyere bil med 180hk til 60000kr, ak det bliver nok lidt svært

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 23-04-05 22:35

"K" <@> skrev i en meddelelse

> med eller uden afgift ?

Flyt til Sverige og find en der. Der har de et bedre brugtbil marked med
knap så høje priser som herhjemme. Derud over har jeg ingen idé om hvilke
modeller der har over 180 hk, automatgear og samtidig koster under 60K.

Jesper

Fra : Anders Sørensen

Dato : 23-04-05 22:33

Måske en af disse:
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=616900345&page=4
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=643200114&page=3
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=618700176&page=3
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=517200356&page=3

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : Aragorn25

Dato : 23-04-05 22:46

jah, gamle lorte 80ér spande

"Anders Sørensen" <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev i en
meddelelse news:92fl619qcr9c02l50neunn7r309damku0g@4ax.com...

Fra : Klaus G.

Dato : 24-04-05 09:54

> jah, gamle lorte 80ér spande

Hov hov, der er mange fine biler fra 80'erne :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Aragorn25

Dato : 24-04-05 10:18

ja, men den der er linket til er da ikke hurra biler

Fra : Anders Sørensen

Dato : 24-04-05 10:51

Den Sat, 23 Apr 2005 23:45:36 +0200, skrev "Aragorn25"
<Aragorn24@webspeed.dk>:

>jah, gamle lorte 80ér spande

Han skal vist ikke regne ned andet med de krav han specificerer.

Der er da nogle fine imellem, f.eks. MB'en.

Fra : Aragorn25

Dato : 24-04-05 13:04

ou. ¨så slet ikke mberen, har haft en 190 2.5D fra 90, pragtful bil

"Anders Sørensen" <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev i en
meddelelse news:stqm615p6ma8biquj0tfadd8qsqqpi3t79@4ax.com...

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-05 15:26

> Måske en af disse:
> [...]

Gode forslag..

Merceren mangler dog udstyr, men den eller nissan'en er da nogle gode bud,
saab'en er grim og kedelige, og det samme med misubishi'en...

Kender i det, man har haft en bil i et år, og så vil man gerne pørve noget
nyt ??

Min E30 325iA er Kanon lækker, måske skulle man kigge efter de MB'ere )

Mvh
Morten

Fra : Christensen

Dato : 25-04-05 05:37

> Min E30 325iA er Kanon lækker, måske skulle man kigge efter de MB'ere )
>
> Mvh
> Morten

*tsktsk* Absolut wannsin !

Njaa...nu ved jeg selvfølgelig ikke om du er 60, men ellers er det da det
mest uhyggelige jeg jeg hørt længe...Hvis du får skyggen af sammen
fornøjelse i en gammel spand af en MB'er til 60k som du har i din
propel-række-6'er idag, vil jeg meget gerne have et referat senere....
Så skriver jeg sgu en bog og bliver milionær...

/f christensen
320d Touring '02

Fra : Eg Egemarke

Dato : 25-04-05 09:21

Tjae jeg havde Helt klart valgt Saab´en lidt pilleri på ca 20 min med APC
boksen og den smider 240 Hk....
og endnu bedre det ondeste moment, og da det er en CC er der gemt en hel
stationcar i den med sæderne nede !!
Desværre ses det ikke på billederne om den har alm varme anlæg eller der er
ACC (Automatic Climate Control) i den.
Se sådan een er FEEEED !!
Samt Km er til grin for sådan en. Een en tur forbi www.autotech.nu i Malmø
er der ny maskine i med max 150 000 Km til 5 000 Kr (been there done that,
min var dog med blot 129 000 Km)

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-05 09:29

> [...]
> Samt Km er til grin for sådan en. Een en tur forbi www.autotech.nu i Malmø
> er der ny maskine i med max 150 000 Km til 5 000 Kr (been there done

jamen kabinen er MØG grim, selv en gammel Golf I har pænere dashboard.. :o/
Det gidder jeg ikke sidde og se på :o/

Det er det eneste der holder mig væk for at prøve at ha den på sidelinien

/Juel

Fra : Eg Egemarke

Dato : 26-04-05 06:40

Tjae jeg kan kun sige kønt og funktionelt alt sidder hvor det skal og man
føler sig "hjemme" efter 2 sec
Prøv nu sådan een først ikk så bliver du osse overbevist !!

Fra : Henrik B.

Dato : 26-04-05 13:35

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse

> jamen kabinen er MØG grim, selv en gammel Golf I har pænere dashboard..
> :o/
> Det gidder jeg ikke sidde og se på :o/

Tjah, der er jo nogle der lider af smagsforvirring.

Men som Eg siger: Prøv den.....

Fra : Volvo XC70

Dato : 26-04-05 20:23

"Anders Sørensen" <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev i en
> [...]

Endnu engang har du glemt at kigge på det enste seriøse bilmærke i
skandinavien

http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=423100081&page=1 OK der
mangler 10 hk
http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=630339&page=2
http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=480328&page=1
http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=624430&page=1
Alle med Automat gear

Iøvrigt et godt spørgsmål (Bedste bil til 60K) det er jo typisk der nogle
unge starter, og for nogen forsvarligt at køre uden kasko,

Fra : Anders Sørensen

Dato : 26-04-05 22:31

Den Tue, 26 Apr 2005 21:22:48 +0200, skrev "Volvo XC70"
<peterFUP-DET-HELE@danmark.dk>:

> [...]
>meddelelse news:92fl619qcr9c02l50neunn7r309damku0g@4ax.com...

>Endnu engang har du glemt at kigge på det enste seriøse bilmærke i

Øhh, plejer jeg at glemme Volvo? Hvornår?

Fra : Henrik B.

Dato : 27-04-05 11:40

"Volvo XC70" <peterFUP-DET-HELE@danmark.dk> skrev i en meddelelse

> Endnu engang har du glemt at kigge på det enste seriøse bilmærke i
> skandinavien

Øøøh, seriøse? Måske vi skal spørge Bjørn J, hvad han mener?

Hvad med din XC70'er - hvor mange gange har du skiftet baghjulslejer?