Er der nogen i randers.....
Fra : Michael Jensen

Dato : 22-04-05 14:20

Hejsa.

Er der nogen i randers der skulle ske og ligge inde med et omformer stik til
en Ford Focus?

Det jeg mangler er et omformerstik til montering at bilradioen, da Ford har
valgt ikke at overholde nogen form for standarder.......

Det jeg skal montere er et nyere pioneer, så det må være fra "ford" til ISO
stik.

Skulle du ligge inde med et stik jeg kan købe idag, så meld lige tilbage
herinde...........

Med venlig hilsen

Michael

Fra : Ukendt

Dato : 22-04-05 15:19

"Michael Jensen" <ikke_gyldig@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news6ae.601$ap.254@news.get2net.dk...
> [...]
> ISO stik.
>
> Skulle du ligge inde med et stik jeg kan købe idag, så meld lige tilbage

Det billigste sted at købe dette stik er faktisk hos Ford. Hos Merlin og
andre steder koster det betydelig mere end hos Ford......og JA de har
faktisk dette stik

--
Tom

Fra : Michael Jensen

Dato : 22-04-05 16:22

> Det billigste sted at købe dette stik er faktisk hos Ford. Hos Merlin og
> andre steder koster det betydelig mere end hos Ford......og JA de har
> [...]

Hej Tom.......

OK? Hmm, ja det skulle man jo ikke tro.

Det jeg bare gerne ville var at montere skidtet idag, og nu er det jo
helligdag desværre. Har nemlig købt den "plade" der skal sættes i også, men
jeg tænkte sq desværre ikke på at der måske skulle bruges omsætter stik.
Ærgeligt at de ikke lige nævnte det med det samme hos ford forhandleren hvor
jeg købte "pladen".

Men ak ja, så må jeg jo bare vente til i morgen..........

\Michael

Fra : Ukendt

Dato : 22-04-05 19:02

> [...]
> hvor
> jeg købte "pladen".
>
> Men ak ja, så må jeg jo bare vente til i morgen..........

Ja Ford HAR erkendt at deres egne radio'er ikke er i særlig høj kurs.
Øh vil du ikke købe en næsten ubrugt Ford radio med kassette?

--
Tom

Fra : Helene og Lars

Dato : 23-04-05 06:46

Jeg tror nok jeg har et liggende, men jeg bor i Aalborg...

MVH Lars