Instruktionsbog til en Xantia 1.8i ??
Fra : Peder\(2770\)

Dato : 21-04-05 18:56

Hejsa
Nogen der har en kopi af denne maual jeg kan købe?
eller måske et dowload link?

--
Med Venlig hilsen/With Best regards
Peder Hansen

Fra : Peter Juul

Dato : 21-04-05 19:52

"Peder(2770)" < skrev

> Hejsa
> Nogen der har en kopi af denne maual jeg kan købe?
> eller måske et dowload link?
>
> --
Den må kunne fåes hos din lokale Citroën-pusher - Ellers prøv ved en
ophugger

VenHils
Peter

Fra : JS

Dato : 21-04-05 20:40

http://www.birgersbilligebilboeger.dk/

Fra : Peder Hansen

Dato : 21-04-05 22:25

JS <js_539@hotmail.com> skrev:

>"Peder(2770)"
><peder.hansenFJERN@DETTEtdcadsl.dk>
>skrev i en meddelelse
>6.news.tele.dk...

>http://www.birgersbilligebilboeger. dk/
Tusind tak for linket - det var lige hvad jeg søgte!
Vil ringe dem på mandag!
PH

Fra : Jan

Dato : 23-04-05 23:34

"Peder(2770)" <peder.hansenFJERN@DETTEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Nogen der har en kopi af denne maual jeg kan købe?
> eller måske et dowload link?

Du er sikker på den ikke ligger på sin plads i bilen? det er ikke en joke,
men der var en der i sin tid spurgte efter netop sådan en og det viste sig
den lå i holderen under instrumentbrættet, til venstre for rattet, bag
klappen til sikringerne.

jd
Xantia 1,6i

Fra : Peder\(2770\)

Dato : 27-04-05 18:54

Hmm det ved jeg ikke - vil fluks checke... tak for info!

Fra : Peder\(2770\)

Dato : 28-04-05 18:32

--
Yeps - der lå den!!! Den mangler dog side 16-19 - har du evt en kopi af dem
du kunne maile mig.....