Mazda 323F 1.8 SLX (jmzbj) årg 2000 diagra~
Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 20-04-05 19:49

Hej NG,

Diagram vedr subject søges, specielt vedr. centrallås

Mvh
Leon

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 21-04-05 12:26

Leon Hulstroem (4220) wrote:
> Hej NG,
>
> Diagram vedr subject søges, specielt vedr. centrallås
>
> Mvh
> Leon

Hvis du finder et, så må du gerne sige til. Min bror har samme bil, blot
en årgang 99. Vi har problemer med at skifte styreboksen til c-låsen. Vi
kan ikke finde ud af hvilke ledninger der hører til hvor. Det er lidt
surt, at man giver ham et sæt fjernbetjente centrallåse i julegave, men
nu i april måned stadigvæk ligger på hylden. :(

mvh.
Rasmus

Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 21-04-05 13:44

Hejsa..

Forløbig er vi blevet så kloge at tyskerne luser sig på relæerne, ikke på
selve styringsboksen.
Så næste forsøg er at finde relæet og frem med prøvelampen og når det/de er
fundet sætter vi sikkert nogle dioder på, så vi ensretter. Så får vi ikke
brændt noget af

Anderledes besværligt var det på min Nissan Primera, der måtte jeg købe et
2-dørs system med fj., da der kun er kontakt i venstre dør og slaver i
resten.

-Leon