Sygdomme ved Chrysler PT cruiser?
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 20-04-05 18:53

Har omtalte nogen ting som går i stykker for et godt ord?
min brormand har fået et godt tilbud på sådan en sprit ny en og overvejer at
skifte den gamle tysker ud. Noget skidt at sige om den udover det en
temmelig bowlam æske med alt det panser den slæber rundt på?

--
/Dennis
Pug 106GTI - 128,6Hk @ 6802RPM

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 20-04-05 19:04

> [...]
> skifte den gamle tysker ud. Noget skidt at sige om den udover det en
> temmelig bowlam æske med alt det panser den slæber rundt på?

Den ruster værre end de værste Opel Astra´er..

/Jan W Nielsen

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 20-04-05 19:14

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote in message

> Den ruster værre end de værste Opel Astra´er..

Hvis min bror har en bil i 6måneder så har han haft den meget længe - så jeg
tror ikke det er noget problem ;)
Men kedelig sygdom fordi den ser ellers sprød nok ud udefra sådan en PT'er

--
/Dennis
Pug 106GTI - 128,6Hk @ 6802RPM

Fra : Basil

Dato : 21-04-05 17:15

Dennis Pedersen wrote:
> [...]
> tror ikke det er noget problem ;)
> Men kedelig sygdom fordi den ser ellers sprød nok ud udefra sådan en PT'er

Jep, udefra er den møj lækker, men når man sidder i den, så er den så
ordinær og kedelig at man skulle tro døren var en teleport til en Wartburg.
Jeg blev så skuffet da jeg prøvede den.
Kai

Fra : Ukendt

Dato : 20-04-05 19:26

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:426696f8$0$179$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> skifte den gamle tysker ud. Noget skidt at sige om den udover det en
> temmelig bowlam æske med alt det panser den slæber rundt på?

Den er bare for fé

Jeg har prøvekørt både en med tomatkasse og en uden.
Hvis jeg skulle have en så ville jeg KUN vælge med tomatkasse, den kører en
million gange bedre. Man mærker tydelig det er en US bil som skal være født
med tomatgear.

Jeg kan helt vildt godt lide bilen og har flere gange været tæt på at købe
en.

Det er rigtigt at den ruster let, men hvis man søger for at rustbeskytte
bilen som med 60% af den øvrige danske vognpark så burde det ikke være noget
problem.

Den har dog fået kritik i Motor for dens elendige bremser. Jeg tror endda at
bilerne er blevet tilbagekaldt for at få lavet nogle ændinger af
bremsesystemet.

Jeg vil ikke være bange for at købe den alligevel, det er en meget fin bil.
Men husk tomatgearet og armlænet i midten som ikke er standard.

--
Tom

Fra : Rander

Dato : 20-04-05 22:10

Wed, 20 Apr 2005 19:52:58 +0200 brugte Dennis Pedersen 13 linier på at
fortælle dette til dk.fritid.bil:

> [...]
>skifte den gamle tysker ud. Noget skidt at sige om den udover det en
>temmelig bowlam æske med alt det panser den slæber rundt på?

Den er tudegrim...

Nå, det var ikke den slags du var ude efter?

http://rander.dk (temporarily down!)

Præster skal være med til fødsel og dåb og
konspiration og begravelse. (Christoffer, 8 år)

Fra : KASO

Dato : 21-04-05 17:55

http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=7&id2=138