BOX-Tuning
Fra : Chr. Møller

Dato : 20-04-05 17:19

Jeg ved at der er flere måder at chippe en VW pumpedyse -diesel på. En
måde
er med en box der ændrer på temperatursignalet og derved giver mere olie.
En
anden måde er med en bor der forlænger dysernes åbningstid, og derved
giver
mere olie.Endelig er der en chiptuning ,hvor der loddes en ny "dims ind i
computeren, eller der indlæses et nyt "program i computeren.
Har nogen erfaringer/viden med hvad der virker bedst . Ifølge reklamerne
skulle de give næsten det samme antal KW og NM ?
heine

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-04-05 17:27

"Chr. Møller" skriver:

> Har nogen erfaringer/viden med hvad der virker bedst . Ifølge reklamerne
> skulle de give næsten det samme antal KW og NM ?

De har hver sine fordele. En chip bør individuelt trimmes og er
værkstedsarbejde, en boks sætter man blot ind i det originale
ledningssytem (kan gøres hjemme i garagen). En chip bør være den bedste,
men bokstuningen lettest og her laver man ike indgreb i den originale
styring

> Den har indtil videre sparet mig for at få 9748 spam-mails.
> Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

(kæphest)
Spamfighter har nu igen spammet denne newsgruppe. Spamfighter spreder
spam, det stopper det ikke. Det er ikke mails man sender til en
newsgruppe, så spamfighter lyver !

Kig på min private hjemmeside, her er der en alternativ og bedre løsning
med komplet guide til, hvordan du opsætter spampal og poptray, det er
ganske gratis og spammer ikke

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 21-04-05 08:07

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> (kæphest)
> Spamfighter har nu igen spammet denne newsgruppe. Spamfighter spreder
> spam, det stopper det ikke. Det er ikke mails man sender til en
> newsgruppe, så spamfighter lyver !

Spamfighter indsætter sin tekst som signatur med brugerens accept -
normalt er signaturen jo til fri afbenyttelse, så ret beset kan det vel
ikke kategoriseres som spam....

/Jakob

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-04-05 09:38

Jakob Jeppesen skriver:

> Spamfighter indsætter sin tekst som signatur med brugerens accept -
> normalt er signaturen jo til fri afbenyttelse, så ret beset kan det vel
> ikke kategoriseres som spam....

Jo, de betegner det som værende en mailmedelelse, hvilket det absolut
_ikke_ er.

Spamfighter sucks !