Er Turtlewax nok ved polering?
Fra : Morten Nielsen

Dato : 20-04-05 12:29

Hej,

Jeg har tænkt mig at give den nyindkøbte bil en gang voks.

På min gamle bil brugte jeg først en eller anden form for lakrens,
hvorefter den fik en tur med turtlewax. Den nye bil er dog ikke på
nogen måde mat i lakken, så jeg sidder og overvejer, om det er nok
bare at give den turtlewax.

Hvordan gør I normalt?

/Morten

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 20-04-05 16:59

"Morten Nielsen" <nyhedsgrupper@mortenn.dk> skrev i en meddelelse

Den nye bil er dog ikke på
> nogen måde mat i lakken,

Nemlig, så glem rens, og bare på med skildpadden :)).

Fra : Morten Nielsen

Dato : 21-04-05 18:26

On Wed, 20 Apr 2005 17:59:08 +0200, "Jørgen M. Rasmussen"
<j.m.rasmussen.tabort@os.dk> wrote:

>Nemlig, så glem rens, og bare på med skildpadden :)).

Jeg sætter kæresten i gang i morgen!

/Morten

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 21-04-05 18:56

> Jeg sætter kæresten i gang i morgen!

Det syns' jeg er et godt initiv', så har du en og brokke dig til, hvis
resultatet alligevel ikke er som forventet :))).

Fra : Olesen

Dato : 20-04-05 17:13

> [...]
> hvorefter den fik en tur med turtlewax. Den nye bil er dog ikke på
> nogen måde mat i lakken, så jeg sidder og overvejer, om det er nok

Du skal købe et produkt uden slibemiddel i,
hvis du bare lige vil gi' den en 'start-på-før-sommeren-finish'...
Turtle som Sonax gør et godt job.

Fra : zekeriya

Dato : 20-04-05 19:46

Morten Nielsen <nyhedsgrupper@mortenn.dk> wrote in message news:<k3fc61h1s19tee6k98jgjvc3gnuku25fki@4ax.com>...
> [...]
> hvorefter den fik en tur med turtlewax. Den nye bil er dog ikke på
> nogen måde mat i lakken, så jeg sidder og overvejer, om det er nok

ultra glozz elller sonax.

Fra : Olesen

Dato : 20-04-05 19:55

"zekeriya" <zekeriyatamer@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> ultra glozz elller sonax.

Ultra Glozz er ikke en voks, men et produkt
som hærder oven på din lak og blir' som glas.