A8 17"
Fra : Gismo

Dato : 19-04-05 21:36

A8 replika fælge i 17" hvor købes de billigst?

Gismo.

Fra : Jesper

Dato : 19-04-05 22:19

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> skrev i en meddelelse
> A8 replika fælge i 17" hvor købes de billigst?

Her måske: http://www.keratech.dk/

Jesper

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 20-04-05 06:20

Gismo wrote:
> A8 replika fælge i 17" hvor købes de billigst?

Når du finder det billigste sted, vil jeg meget gerne vide hvor samt prisen,
så jeg kan sammenligne med mine...

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Offroadudstyr, dæk, fælge samt alarmer o. lign

Fra : Janner

Dato : 20-04-05 08:55

ebay.de der vrimler det med gode tilbud hvis man er frisk på en net handel
..... har kun gode erfaringer selv.

/Jan

Octavia TDI

Fra : Gismo

Dato : 20-04-05 20:44

Janner wrote:
> ebay.de der vrimler det med gode tilbud hvis man er frisk på en net
> handel .... har kun gode erfaringer selv.

Kunne jeg få lidt hjælp til at søge dem på ebay?

Gismo.

Fra : Ukendt

Dato : 20-04-05 20:54

> Kunne jeg få lidt hjælp til at søge dem på ebay?

Ja

--
Tom

Fra : Gismo