Chips Away
Fra : phk

Dato : 19-04-05 16:11

Når forruden har fået et slag kan man få chipsaway til at komme og ordne
sagen.

Men kan man efterfølgende se at der har været sket skade på forruden på et
tidspunkt - eller limer de bare revnen så den ikke udvikler sig yderligere?

--
Per, Esbjerg

Fra : Leonard

Dato : 19-04-05 18:47

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote:

>Men kan man efterfølgende se at der har været sket skade på forruden på et
>tidspunkt - eller limer de bare revnen så den ikke udvikler sig yderligere?

Om det er det ene eler andet firma der laver det, så er deres metoder
cirka de samme, og den lim de bruger er sikert også lavet af den samme
døde hest, så det er ikke i firmanavnet at forskellen er.
Jeg har fået repareret mange stenslag i tidens løb, af flere
forskellige firmaer, både dem der gør det på p-pladsen eller hjemme i
min indkørsel og dem med store opvarmede værksteder.
Nogle gange kan det slet ikke ses, andre gange er der en stjerne eller
en prik, det vigtigste er så vidt jeg ved at hullet lukkes, så det
ikke kan mærkes udefra, og om det kan ses afhænger af hvor dybt,
hvilken form osv. det havde.

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/